Sardiinia ralli esikolmik – Dani Sordo (Hyundai), Thierry Neuville (Hyundai), Sebastien Ogier (Toyota) – mahtus kümne sekundi sisse, mistõttu ei saanud me vastust küsimusele, kui kaugele on Hyundai valmis tiimikorraldustega minema. See ei takistanud aga Postimehe taskuhäälingul «Kehakultuur» teema üle arutamist.
Kuna Sordo edu Neuville’i ees oli 5,1 ja Ogier’ ees 6,1 sekundit, polnud Hyundai pealikul Andrea Adamol just palju mänguruumi. Kui Sordo oleks ajakontrolli hilinenud ja kümnesekundilise trahvi teeninud, võitnuks tiitli eest sõitev Neuville võrreldes Ogier’ga küll viis punkti juurde (1. ja 2. koha punktide vahe on seitse, 2. ja 3. koha vahe kolm punkti), kuid meeskondlikus arvestuses kaotanuks Hyundai võrreldes Toyotaga kuus punkti.
Adamo esimene eesmärk on kaitsta meeskondlikku MM-tiitlit. Sellest ülesandest lähtuvalt on igati arusaadav, miks tiimikorraldus jäi andmata. Millise otsuse teinuks ta juhul, kui Sordo ja Neuville saanuks omavahel kohad vahetada selliselt, et Hyundaile jäänuks esimene-teine positsioon alles?
Lisaks saate avateemale võtame luubi alla veel järgmised küsimused:
- Kas stardijärjekorra reegel vajab muutmist ja mis oleks alternatiiv?
- Kas Sebastien Ogier tegi Dani Sordole liiga? Tagant tulijatel on kruusarallidel küll eelis, kuid heaks tulemuseks on vaja ka sõidumeest.
- Evans pole puhta kiiruse poolest viimasel kahel rallil säranud, kuid hoiab MM-sarjas liidrikohta. Kas ta on endiselt soosik number üks?
- M-Spordi sõitjad alustasid rallit paljulubavalt, ent korralikku tulemust jälle kirja ei saanud. Kas neilt tasub sel hooajal veel midagi oodata?
- Rallihooaeg lõppeb plaani järgi värskelt lisandunud Monza etapiga. Mida see võidusõit endast kujutab ja miks oli vaja etapp hädasti kalendrisse suruda?