Kuidas müüa pileteid ajal, mil publikut saali ei lubata

Siim Kaasik
, reporter
Copy
Pärnu võrkpalliklubi müüs kodumängule kahekohalise arvu toetajapileteid.
Pärnu võrkpalliklubi müüs kodumängule kahekohalise arvu toetajapileteid. Foto: Urmas Luik / Pärnu Postimees

Publikule suletud tribüünid on spordiklubid pannud raskesse seisu. Mõnele on piletitulu olulisem kui teisele, kuid mingit rolli mängib see iga klubi eelarves. Nutikamad spordiklubid on leidnud aga viisi, kuidas keerulisest ajast hoolimata klubi rahakotti täita.

Inglismaal peeti jaanuari teisel nädalal FA Cupi kolmanda ringi mänge. Tegu on karikasarjaga, millest saavad osa võtta liigapüramiidi kümnele kõrgemale astmele kuuluvad klubid. Sel hooajal registreeris end võistlustele 737 meeskonda.

Nende sekka kuuluvad ka 20 Premier League’i ehk kõrgliiga klubi, kes alustasidki koos 24 esiliiga tiimiga mängimist kolmandast ringist. Selleks hetkeks oli sõelal 64 vutitiimi, kellest 20 kuuluvad püramiidi kolmandale astmele või madalamale.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles