Kui ralliautod laupäeva hommikul Monte Carlo MM-etapi katsetele sõitsid, oli Toyota tehasetiimi roolikeerajatel kaasas kaks ja Hyundai meestel üks varurehv. Tagantjärele tarkus on mõistagi see kõige rumalam, aga saatuse keerdkäikude tõttu osutus otsus Ott Tänaku jaoks valeks.
Tellijale
Eksimust tunnistanud Tänak alustas taas nulliringiga, Ogier'st sai rekordimees
Laupäeva esimene katse algas eestlasest piloodile kurjakuulutavalt. Ta tegi mõõduvõtu alguses pirueti ja peagi lõhkus sisekurvis varitsenud kivi vms tema rehvi. Kohe polnud mõtet seda vahetada, sest siis olnuks ajakadu suurem kui lõhkise rehviga finišisse tulemine.
Ülesõidul kümnendale katsele vahetasid Tänak ja kaardilugeja Martin Järveoja rehvi ära. Sellega kadus ka eksimisruum, kuid kahjuks purunes mõõduvõtu alguses veel üks rehv. Katse longiti kuidagi läbi, sest katkestamine tähendanuks ka võistluse lõppu: kes laupäeval ralli pooleli jätab, ei saa Monte Carlos reeglite järgi pühapäeval startida.