Loo tellimiseks pead olema sisse logitud Postimees kontole.
Logi sisse
Sul ei ole kontot?
Loo Postimees konto

Kuidas Audi tegi WRC-maailmas revolutsiooni

Audi Quattro on rallimaailmas legendaarne masin. FOTO: Audi Motorsport

40 aastat tagasi kihutas MM-sarjas esimene nelikveoline – tehnoloogia, milleta pole tänapäeva tipprallimasinaid võimalik ette kujutada – neljarattaline põrguline.

Artikkel on kuulatav
digipaketi tellijatele
Tellijale Tellijale

Rallireeglite eest hoolitsev Rahvusvaheline Autospordiliit FIA andis MM-sarjas nelikveole rohelise tule 1979. aastal. Tolle kümnendi teises pooles kogunesid erinevate mootorispordisarjade tehasetiimid neli korda aastas Pariisis, et arutada näiteks võimalikke uusi tehnilisi määrusi. Nad said kokku, et edastada delegaadi kaudu oma soove FIA-le.

4. septembri koosolekul huvitas kuulsa Saksamaa autotootja Audi delegatsiooni üks ralli MM-sarja punkt, mis keelas nelikveo. Delegaat Jürgen Stockmar soovis teada, kas seda saab muuta.

Tagasi üles
Back