Lapimaa MM-ralli tänase päeva kiireim sõitja oli Hyundai roolikeeraja Thierry Neuville. Suurt rolli selles mängis hea rehvide säästmine, mis oli tiimipealiku Andrea Adamo sõnul hooaja avaetapil Monte Carlos nende jaoks selge nõrkus.
Hyundai õppis oma vigadest. Adamo: saime aru, kus olime väga kehvad
Monte Carlo ralli läks Hyundail kehvasti. Ott Tänak katkestas, sest sõitis kahe rehvipurunemise tõttu ülesõidul velje peal, mis pole aga reeglitega kooskõlas. Dani Sordo oli alles viies ning Neuville'i kolmas koht polnud mingi lohutus.
«Kui oled nii kehv nagu meie Montes, pead oma vigu sügavalt analüüsima ja vaatama, kus oled eriti nõrk. Saime kõik aru, et olime rehvide säästmise osas seal väga kesised, kui end tagasihoidlikult väljendada,» selgitas Adamo Lapimaal.
Juba eile märkas mullune WRC2-klassi maailmameister Mads Östberg, et Tänak säästab väga hästi rehve. Näiteks hakkas ta kurvidesse varem pidurdama ning ehkki pidurdusmaa oli seetõttu pikem, pidasid rehvid niimoodi paremini vastu. Need, kelle pidurdusmaa oli lühem ja pidid tugevamini pidurdama, võitlesid palju rohkem eeskätt väga kulunud esirehvidega.
Täna märkis Östberg enne õhtust teeninduspausi, et erinevalt teistest WRC-autodest, on Tänaku ja Neuville'i rehvid selgelt paremas seisukorras. Seega on ilmselge, et Hyundai õppis oma vigadest.
Arctic Rallyt juhib Tänak, kelle edu Kalle Rovanperä ees on 24,1 sekundit. Neuville on kolmas, tema jääb eestlasest maha 25,9 sekundiga.