Rahvusvahelise Autoliidu FIA rallijuht Yves Matton andis intervjuu Belgia ralliajakirjale Speed Magazine, kus avas mitut huvitavat tahku.
FIA rallidirektor kinnitas WRC-fännidele kurba sõnumit
Näiteks ütles kunagi Citroeni rallitiimi pealiku kohal töötanud belglane, et 2022. aastaks ei liitu WRC- või tänapäevase nimetusega Rally1-klassiga ühtegi uut tehasetiimi.
Uues Rally3-klassis on praegu turule toodud vaid üks auto ehk Ford Fiesta, millega sõitis möödunud nädalavahetusel ühel Soome rallil eestlane Ken Torn. Matton sõnas, et tulevikus peaks Fiestale tulema kaks konkurenti.
Rally5-klassis lubatakse kihutada elektri- ja vesinikmootoritega autodega. Rally1-klassis on lubatud alates 2022. aastast kasutada sünteetilist kütust, mida saab toota vesinikust ja süsihappegaasist päikese- ning tuuleenergia abil. Seega on tegemist praegusest oluliselt loodussäästlikuma variandiga.