Eesti vormelitalendi Jüri Vipsi jaoks ei alanud tänavune hooaeg F2-sarjas just kõige meeldivamalt. Kiirust ja potentsiaali oli, kuid karistuste ja tehniliste viperuste tõttu jäi ta kolmes sõidus ikkagi tühjade pihkudega.
Ebaõnnesõdur Vips: meil on null punkti, kuid samahästi võiks ma MM-sarja juhtida (1)
«Ma pole päris kindel, kas «ebaõnn» kirjeldab kõike seda piisavalt täpselt,» ei hoidnud 20-aastane noormees Red Bulli pressiteenistusega suheldes ennast tagasi.
Vips alustas Bahreini nädalavahetust korralikult, kui saavutas kvalifikatsioonis viienda koha, kuid kuna eestlase vormel ei vastanud reeglitele, siis tema tulemus tühistati.
«Ma olin autoga väga rahul, kuid meid diskvafitseeriti asja pärast, mis tegi meid aeglasemaks. See oli väga frustreeriv. Kui ma sain teada, mis meid vaevas, siis olin väga rahul, et mul õnnestus üldse kvalifikatsioonis viiendat aega näidata, sest me poleks pidanud nii kiired olema,» jätkas Vips.
Ent diskvalifitseerimine oli tõsiasi ning nõnda tuli tal laupäevast esimest sõitu alustada viimaselt kohalt. Seal õnnestus Vipsil tõusta kümnendaks, mis tähendas teiseks sõiduks omakorda parimat stardikohta.
«Siis võinuks meid jätkuvalt ees oodata veel väga hea nädalavahetus. Esimeses sõidus 22. kohalt 10ndaks tõusmine polnud üldse paha etteaste. Ma ei teinud küll suurepärast sõitu, pidurdasin ennast vahepeal tugevalt lukku, kuid mul õnnestus ikkagi taastuda ning lõpuks 10ndaks tõusta, mis oli ideaalne,» viitas Vips sellega kaasenenud teise sõidu parimale stardikohale.
Järgmises võistlussõidus oligi meie mees lähedal oma esimesele F2 etapivõidule, kuid kaks ringi enne lõppu ütles üles tema Hitechi vormeli käigukast, mistõttu pudenes Vips pingereas nagu kivi. Lõpuks veeres ta üle finišijoone 16. positsioonil.
«Leian, et teises sõidus võeti meilt väga lihtne võit lihtsalt käest,» ei hakanud ta toimunut pikemalt analüüsima.
Pühapäevast põhisõitu tuli kvalifikatsioonis diskvalifiteeritud Vipsil alustada aga sõitjaterivi lõpust ning kuigi ta suutis enne boksipeatust tõusta punktikoha piirimaile, tuli eestlasel lõpuks leppida 13. tulemusega.
«Täna võinuks me tegelikkuses tõusta kolmandaks või neljandaks, kui poleks olnud seda turvaautot. Meeskond tegi pärast sõitu mõned arvutused ja me olime rajal selgelt kõige kiiremad, seega... jah. Sellest kõigest on lihtsalt kahju, sest meie auto oli terve nädalavahetuse täiesti mega,» sõnas Hitechi sõitja. «Paraku ei läinud aga ükski sõit meie soodu ning lõpuks tuleb meil siit minema jalutada null punktiga. Arvan, et sama hästi võinuks ma tegelikult MM-sarja juhtida.»