Kuigi Renault Clio Rally4 masin sai ohutusautona oma tuleristsed juba Monte Carlo rallil, siis päris võidusõidukõlblikuks muutus masin alles sel neljapäeval, kui sai Rahvusvaheliselt Autoliidult (FIA) kinnituse, et vastab nende homologatsioonireeglitele.
Renault' uhiuus ralliauto sai rohelise tule
Alates 1. aprillist võivad sõitjad Renault Clio Rally4 masinaga ennast üles anda ka tavalistele võistlustele, kuna erinevad testisõitjad Stéphane Sarrazin, Bryan Bouffier, Jean-Sébastien Vigion ja Manu Guigou on neljarattalisega läbinud nüüdseks enam kui 5000 testikilomeetrit.
Clio Rally5 autol põhineval neljarattalisel on neljasilindriline mootor, mis toodab 215 hobujõudu. «Homologatsiooni teenimine on kinnituseks kogu meie meeskonna raskele tööle,» sõnas Renaul ralliautode müügidirektor Renoit Nogier. «Clio Rally4ga on meil ainult üks eesmärk: tuua turule selle kategooria kõige parem ralliauto.»
FIA rallipüramiid
Rally1 – püramiidi tipp. Sinna kuuluvad WRC-sarjas mõõtu võtvad masinad.
Rally2 – spordi teine tase, kuhu kuuluvad praeguse nimega R5-autod.
Rally3 – uus madalamate kuludega nelikveoline võistlusklass, mille masinad maksavad alla 100 00 euro.
Rally4 – praegused R2-autod, millega võisteldakse näiteks juunior WRCs.
Rally5 – mõeldud R1-autode jaoks.