Autoralli MM-sarja ajaloos on juhtunud kamaluga vähemal või suuremal määral jaburusi. Näiteks kaotas Carlos Sainz 1998. aastal Tommi Mäkinenile maailmameistritiitli, sest tema Toyota Corolla WRC keeldus mõnisada meetrit enne hooaja viimase ralli viimase kiiruskatse lõppu mootoririkke tõttu edasi liikumast. 23 aastat hiljem Horvaatias olid tähelepanu keskpunktis Toyota ja BMW, kuid seda mitte võistlusrajal, vaid linnatänaval.
Tellijale
Isegi külje pealt sisse sõitnud BMW ei vääranud Ogier' võidukäiku
Kui laupäeval Horvaatias juhtohjad haaranud Sebastien Ogier jõudis pühapäeva esimese katse finišisse, ei reetnud miski, et prantslasega oleks midagi tõsist lahti. Jah, ta polnud reporteriga suheldes kõige rõõmsam, ent oli tihedas võiduvõitluses kaotanud lähimale jälitajale Elfyn Evansile 2,7 sekundiga ega olnud oma sooritusega üdini rahul. Polnudki ju põhjust rõõmust lakke hüpata!