Horvaatia MM-ralli peategelaseks kujunes seitsmekordne maailmameister Sebastien Ogier, kes tegi tegusid kiiruskatsetel kui ka nende vahelisel ajal.
Värskes «Ralliraportis» vaadati tagasi Ogier' osalusel juhtunud liiklusõnnetusele ning leiti, et prantslane pidanuks antud olukorras hoolikam olema. Lisaks toodi välja, et traditsioonilistes Euroopa ralliriikides suhtutakse ralliautodesse ja nende juhtidesse ilmselt aupaklikumalt kui Horvaatias.
Toyota lahkus Horvaatiast kaksikvõiduga, sest Sebastien Ogier' järel sai 0,6-sekundilise kaotusega teise koha Elfyn Evans. Hyundai parim oli kolmandaks tulnud Theirry Neuville. Ott Tänaku laeks jäi neljas koht.
Kas Hyundai ralliautoga suudabki asfaldil kiiresti sõita vaid Neuville? «Kui tagasi mõtleme, siis asfaldil on Hyundaiga hakkama saanud vaid Neuville. Ta saab kuidagi aru, kuidas saba asfaldil liigub. Kõik ülejäänud mehed, kaasa arvatud üheksakordne maailmameister Sebastien Loeb, on öelnud, et nad ei saa aru, kuidas selle autoga asfaldil sõita. Siin tuleb ka meie meestel tööd edasi teha, et kuidagi asfaldil end mugavalt tunda,» sõnas ralliekspert Gustav Kruuda.
Mida «Ralliraporti» ekipaaž koosseisus Kruuda, Aleks Lesk, Margus Kiiver ja Karl-Mihkel Eller veel rääkis, kuula juba saatest.