Aprilli teises pooles juhtus see ajalooline hetk, kus M-Sport katsetas esimese rallitiimina avalikult järgmise põlvkonna hübriidajamiga võistlusautot.
Uue põlvkonna WRC-masinat testinud Wilson: sel autol on võimu
Ajaloolise hetke tarbeks valisid britid välja Barcelona lähiümbruse kruusateed ning uut neljarattalist ohjas endine tipptasemel sõitja Matthew Wilson, kes vaatas DirtFishi leheküljel testile nüüd ka tagasi.
Kuigi britile ei antud turvakaalutlustel taltsutamiseks veel täiesti täisakuga masinat, olid tema esmamuljed üdini positiivsed. «Kuigi meil polnud siin akud täiesti täis, siis võin juba praegu öelda, et meil oli ikkagi piisavalt võimu. Sa tõesti tunned seda. See on korralik hoop selga,» alustas Wilsoni kogemuse kirjeldamist.
Uue põlvkonna hübriidajamiga masinad hakkaksid ülesõitudel kasutama keskkonnasäästlikumad elektrilahendust, kuid selle tulemusena tuleb nii mõningad asjad autos ümber tõsta. Näiteks tuleb sõitjatel loobuda senisest labadega käiguvahetusest.
Wilsonit see aga ei häirinud: «Mind käigukang ei seganud. Arvan isegi, et see võib sõitjaid paremini sütitada.»
Kuigi Wilson ise polnud kaasaegse WRC-autoga ammu avalikel teedel sõitnud, tunnistas ta, et uue hübriidauto puhul ta küll millestki automaatselt puudust ei tundud. Kiirus oli olemas, võim oli olemas, aerodünaamika oli olemas. Tasakaal, nii üllatav kui see ka polnud, näis esmapilgul isegi parem.
M-Spordi juhi Malcolm Wilsoni poeg Matthew kihutas WRC-sarjas täiskohaga aastatel 2006–2011. Pärast seda on ta veel kaasa löönud üksikutel rallidel, kokku on ta WRC-autoga startinud 92 MM-etapil ning tema parim tulemus pärineb 2007. aasta Jaapani võidukihutamiselt, kus ta tuli neljandaks.