/nginx/o/2021/05/05/13761412t1h2f0d.jpg)
Möödunud nädalal lõi Hyundai rallitiim käed Christian Loriaux'ga, kes tunnistas, et Hyundai pakkumine oli lihtsalt liiga ahvatlev.
Möödunud nädalal lõi Hyundai rallitiim käed Christian Loriaux'ga, kes tunnistas, et Hyundai pakkumine oli lihtsalt liiga ahvatlev.
Kuigi Loriaux on M-Spordiga olnud seotud 20 aastat, siis viimastel aastatel on ta rohkem pühendunud kestvussõitudele ja vastutas firma Bentley GT3 programmi eest. Belglane tunnistas, et lõpuks hakkas ta WRC-d igatsema.
«Minu jaoks on WRC kõige põnevam mootorispordi ala. 2020. aastal arendasin koos Bentleyga mõningaid ideid ja tegelesin koostöös Chris Williamsiga (M-Spordi ralliautode peainsener) 2022. aasta Fordi WRC-masina kallal. Aga ma ei olnud enam programmi juht ja ei olnud seotud kõigega. Tundsin, et vajan sellest suuremat väljakutset,» vahendab Rallye-Sport Loriaux sõnu.
«Kui Hyundai pakkumine tuli, kus ma saaksin juhtida tervet WRC-programmi, siis see oli suurepärane võimalus. Uus väljakutse suure tootjaga, suure eelarvega ja tippsõitjatega. Ma ei suutnud sellest keelduda,» seletas belglane.
«Minu jaoks oli väga kurb lahkuda Fordi ja M-Spordi WRC-programmist, aga vajasin enda programmi. Kuigi 2022. aasta Fordis on palju minu DNA-d, siis see ei olnud minu projekt. Avastasin Hyundais väga motiveeritud tiimi täis talendikaid insenere, kes on väga motiveeritud võitma. Eks ole näha, mis saab,» lõpetas Loriaux.