Jaapani autotootja Mitsubishi andis teada, et taaselustab pärast 11 aastat oma Ralliarti nimelise mootorispordi divisjoni.
WRCs suurt edu nautinud autotootja naaseb sporti, ent kas ka ralliradadele?
Eile avaldas Mitsubishi Tokyos oma aastased sissetulekud ja sellega seoses anti teada, et elu lükatakse taas sisse ka oma mootorispordi osakonnale. Dirtfish kirjutab, et firma finantstulemuste 25. lehel seisis: «Ralliarti brändi taaselustamine.»
Samas pole selle kohta veel teada muid detaile. Firma tegevjuht Takao Kato seletas seda paari sõnaga. «Klientide jaoks, kes tahavad kogeda Mitsubishilikkust, loome eritellimusel tehtud aksessuaare oma mudelitele ja naaseme üle maailma mootorisporti.»
Seal vihjati, et uue rallimasina puhul on tegu maasturiga ja see tuleb avalikkuse ette kõige varem 2023. aastal. See võiks vihjata Dakari rallile naasimse üle, kuid Dirtfishi andmetel võiks sellise masina baasile ehitada ka WRC-sarjas kasutusele tuleva Rally1-auto.
Tommi Mäkinen võitis omal ajal Mitsubishi Lanceriga neli sõitjate MM-tiitlit ja ühel korral krooniti Jaapani autotootja ka MM-sarja meeskondlikuks tšempioniks. Viimati võistles Jaapani autotootja WRC-s 2005. aastal.
Forbes kirjutab, et 2017. aastal WRC-sarja naasnud Toyota julgustas nii Mitshubishit kui ka Subarut sarjaga liituma ja on võimalik, et see võis mõjutada Mitsubishi otsust.