Rahvusvahelise Autoliidu (FIA) rallidirektor Yves Matton tunnistas, et kuigi oli kolme WRC meeskonna jätkamises kuni 2024. aastani üpris kindel, siis kuni lepingul polnud allkirja, oli ühe tiimi osas kahtlus olemas.
FIA WRC-boss Hyundai jätkamisest: kuni paberitel polnud allkirja, oli kahtlus olemas
Teadupärast olid Toyota ja M-Sport Ford oma pühendumust rallisarjale juba varem kinnitanud, kuid Hyundai venitas lõpliku otsustamisega sisuliselt viimase hetkeni. Märtsi lõpus teatas Hyundai, et jätkab sarnaselt teiste praeguste tiimidega WRC-s vähemalt kuni 2024. aastani.
«Olin tegelikult mõnda aega kindel, et see juhtub,» avaldas Matton intervjuus Prantsusmaa väljaandele Auto Hebdo. «Ma olin vahetult enne kinnitust kuulnud Hyundailt positiivset tagasisidet. See oli oodatud tulemuse formaalne kinnitus, kuid kuni paberitel polnud allkirja, oli kahtlus olemas. Eriti arvestades olukorda, mis praegu maailmas toimub.»
Kuigi Hyundai tiimipealik Andrea Adamo on andnud meediale mõista, et tema tiim ei kulutanud Rally1 auto arendusele enne lõplikku kinnitust sentigi, siis Matton teadis rääkida teist juttu. «Kuigi leping sai allkirjad päris hilja, siis näiteks uute autode arendus käis pidevalt.»
Matton on endaga päris rahul, et suutis kolme meeskonna pikaajalise jätkamise WRC-sarja kinnitada. «Sellist lepingut pole varem tehtud, mis vältaks kolm aastat. Olen rahul, et suutsin WRCs midagi muuta,» ütles belglane ja tunnistas, et kindlus tuleviku osas annab ka FIAle ja sarja korraldajale kindlustunde võistlustesse veelgi rohkem investeerida.