Konkurendid sarjavad tagaselja Hyundai tiimi, FIA rallidirektori seisukoht on risti vastupidine

Jarmo Jagomägi
, Reporter
Copy
Andrea Adamo keskel.
Andrea Adamo keskel. Foto: Lavadinho Via Www.imago-images.de/Imago Images/panoramic/Scanpix

«Et katlasse vürtsi lisada, tuleb mitteametlikult vestelda sõitjatega Hyundai Motorsporti üheksast MM-kalendri välisest rahvusrallist,» kirjutab DirtFish. 

Andrea Adamo tüüritavas rallitiimis tehakse kõik, et jõuda võimalikult hea tulemuseni. Läbi hooaegade on konkurendid kritiseerinud nende kolmanda piloodi roteerimist, viimasel ajal jääb üha enam hambusse väiksematel võistlustel osalemine. 

Teema tõukus eelmisest nädalast, mil selgus, et Ott Tänak kogub Hyundai i20 WRCga asfaldikilomeetreid Itaalia meistrivõistlustel, Alba rallil. Nii mõnedki leiavad, et justkui rikutaks reegleid, sest kõigil tiimidel on hooaja peale kasutada kindel arv teste. 

Must-valgelt vaadates on siiski kõik korrektne. Toyota tiim pole väiksemaid võistlusi lihtsalt oma plaani võtnud, M-Spordil puudub selleks raha. Rahvusvahelise autoliidu (FIA) rallidirektor Yves Matton kiidab Adamo lähenemist. 

«Tahan Hyundaid tänada, et nad WRC-d üle maailma reklaamivad,» sõnas Matton. «Julgen öelda, et see mõjub MM-sarjale ainult kasulikult, kui kõige kiiremad piloodid ja autod osalevad väiksematel võistlustel üle maailma.»

Tema sõnutsi pole reeglimuudatust või parandust kindlasti oodata. «Kõigil teistel tiimidel on samamoodi võimalus nõnda talitada. Me ei hakka seda kuidagi muutma või piirama.»

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles