Järgmisel hooajal võetakse autoralli MM-sarjas kasutusele hübriidmootoriga autod, kuid Thierry Neuville kardab, et üks aspekt võib kulud väga kõrgeks viia.
Uue generatsiooni WRC-auto muudab Neuville'i murelikuks
Hetkel arutlevad FIA ja tiimid selle üle, millisel moel võiksid meeskonnad hakata kasutama hübriidmootori poolt toodetud 100 kW lisajõudu. Neuville usub, et liigsete piirangute seadmine võiks tekitada lisakulu.
«Reeglid peavad saama selgeks, set hübriid võib väga suureks kuluallikaks kerkida, kui asi läheb strateegiate ja katsete analüüsimise peale,» rääkis belglane Dirtfishile. «Kui meil on rohkem piiranguid, siis läheb analüüsi tegemine keerulisemaks. Kui see on avatum, siis saavad kõik enda strateegia teha terveks ralliks ja ühel läheb paremini ning teistel halvemini,» tõi Neuville välja.
«Kui on palju piiranguid, siis tiimid peavad panema inimesed tööle, et tuvastada väiksed kohad, kus piiranguid maksimaalselt ära kasutada,» ütles ralliäss.
Samas FIA rallidirektor Yves Matton usub, et kümne katse asemel kolme kasutada aitab kulusid alandada. «Tiimid on selle protsessiga iganädalaselt seotud ja teavad täpselt, kus suunas me liigume,» ütles ta.