Kaur teab, kuhu ta aega kaotas, kuid strateegia pole muutunud

Copy
Egon Kaur.
Egon Kaur. Foto: Jarek Jõepera

Egon Kaur hoiab WRC3 arvestuses pärast viite kiiruskatset Rally Estonial neljandat kohta. Esimesed katsed on Kaur sõitnud kindlalt ning tahab ka pärastlõunal näidata stabiilset minekut. Pärnaka taktika on sõita nn pikka rallit ning ta soovib võistluse lõpetada poodiumikohal.

Kaur kaotab WRC3 esimesele Aleksei Lukjanjukile 25,2 sekundit, kuid teisel kohal platseerunud soomlasest Emil Lindholmist jääb ta maha vaid 1,3 sekundiga, mis pole alustuseks üldsegi mitte paha seis. «Võime suures pildis rahul olla. Natuke tundub, et kaotame aega just aeglastes sektsioonides,» ütles Kaur lõunasel hoolduspausil.

Ta avaldas, et on oma Volkswagen Polo R5-auto kallal enne ralli algust teinud väiksemaid muudatusi. «Tegime pärast testikatset seadistuses väikese muudatuse ja kiiretel osadel muutus asi paremaks, aga aeglastel ei ole ole eriti korralik. Võib-olla teeme nüüd hoolduses veel natuke muudatusi,» rääkis Kaur pärast viiendat kiiruskatset.

Kuigi Lõuna-Eesti teed on pigem tasased ja siledad, siis Ott Tänaku ralli keeras kihva just mitu järjestikust rehvipurunemist. Pirelli rehvid on lõhkenud ka teistel WRC-meestel. Kauri arvates pole teede olukord tagapool startides väga palju hullemaks muutunud. «Siiamaani pole läinud. Pigem on suuremad matsud toimunud suurtest hüpetest maandudes. Kindlasti võib rehv katki minna, kui mõnda kurvi natuke liiga palju lõigata ja kivile pihta saad, see on ohtlik,» arvas Kaur.

Pärastlõunastel katsetel tahab Kaur näidata sarnast tarka sõitu, nagu on teinud hommikul. «Ei usu, et me suruma läheme. Pigem oleme ralli algusest võtnud sellise pikema võistluse strateegia. Üle ei hakka punnima, teine ring ei ole see koht, kus midagi väga üritada, siis on teed ka kehvemad. Pigem võtame kaks varuratast kaasa, et olla kindlad,» ütles Kaur, viidates, et 24 katsest on sõidetud alles viis ja sõita on veel ligi 300 kilomeetrit katseid.

Tagasi üles