Loo tellimiseks pead olema sisse logitud Postimees kontole.
Logi sisse
Sul ei ole kontot?
Loo Postimees konto

Jüri Vipsile pakutakse positsiooni, mis on muutunud ahvatlevamaks kui kunagi varem

Jüri Vips on jätkuvalt Red Bulli juuniorsõitjate hierarhia tipus.  FOTO: Dutch Photo Agency/Red Bull Content Pool

Praeguse seisuga on 2022. aasta vormel 1 sarja stardirivis vakantne vaid üks sõitjakoht. Neljapäeval kinnitas oma sõitjad eelviimane meeskond, milleks oli Aston Martin. Karjääri lõpetava Kimi Räikköneni koha võtab Alfa Romeos üle kaasmaalane Valtteri Bottas, kuid veel on lahtine, kellest saab tema tiimikaaslane. Vabale kohale pretendeerib vähemalt pool tosinat pilooti.

Artikkel on kuulatav
digipaketi tellijatele
Tellijale Tellijale

Praegu tiimis sõitev Antonio Giovinazzi, aga ka võimalikud debütandid, nagu vormel E meister Nyck de Vries, Ferrari noorsõitjad Callum Ilott ja Robert Švartsman ning Alpine juunioriprogrammi kuuluv Guanyu Zhou. Kõige tõenäolisem on, et meeskond otsustab hoida itaallast Giovinazzit, mis tähendaks, et järgmisel aastal ei pääseks vormelimaailma koorekihti ühtegi uut nime. Mis saab talendikatest sõitjatest, kes peavad veel ühe aasta oma võimalust ootama?

F1 bossidel on vastus varnast võtta. Neil on valminud plaan, mis suurendab tiimide noor- ja reservsõitjate rolli. Nimelt on alates järgmisest aastast tiimidel kohustus kasutada osal vabatreeningutel sõitjaid, kes ei ole meeskonna põhipiloodid. Revolutsioonilise reeglimuudatuse eesmärk on anda noorsõitjatele võimalus saada F1 autoga vajalikku sõidukogemust.

Tagasi üles
Back