WRC promootori alla läinud EM-sari võib tiimidele põhjustada lisakulutusi

Christopher Krutto
Copy
Toyota käis Arctic Rallyl kogemusi hankimas ja see aitas Kalle Rovanperäl jõuda MM-etapil teisele kohale.
Toyota käis Arctic Rallyl kogemusi hankimas ja see aitas Kalle Rovanperäl jõuda MM-etapil teisele kohale. Foto: Nikos Katikis via www.imago-images.de/SCANPIX

Tulevast aastast läheb autoralli EM-sari WRC Promoteri käe alla ja see annab võimaluse roteerida etappe EM- ja MM-sarja vahel. See võib omakorda tiimidele tuua juurde lisakulusid.

Nimelt on MM-sarja promootoril plaanis hakata osi etappe roteerima kahe sarja vahel. See peaks andma kindluse korraldajatele, kuid samas aitaks WRC-sarjas näha rohkem vaheldust.

Toyota tehniline direktor Tom Fowler avaldas tiimide jaoks ühe murekoha. «On tore, et EM-etapid võivad WRC-sse jõuda, kuid mõnele asjale pole selle puhul mõeldud. Kui on tulemas väga spetsiifiline EM-etapp, siis oleks eeliseks seal osalemine,» avaldas Fowler, kuidas uus plaan võib hakata meeskondade kuluridasid mõjutama.

«Oleme näinud, kuidas varem andis seal osalemine Eestile eelise. Või sel aastal, kui saatsime Juho Hännineni esimest Arctic Rallyt tegema,» jätkas Toyota tehniline direktor.

«Kogusime Lapimaal infot uute Pirelli rehvide kohta, aga näiteks Ieperis loeb palju rohkem sõitja kogemus. Ja seda ei saa sõitjad üksteisele edasi anda. Kui saadame Elfyn Evansi, peame saatma ka Kalle Rovanperä ja kui saadame Kalle, siis peame saatma ka sõitja C. Kui me saadame sõitja C, peame saatma ka Takamoto Katsuta. Pole piisav, kui üks sõitja kogub rehviinfot. Kui meil on spetsiifilised rallid, siis võib meil võistluste eelarve palju suurem olla,» seletas Fowler.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles