Liidrikohta ta enam ei loovutanud ja võitis kolmanda sõidu. Etapivõit läks Rootsi Jonna Borgströmile, teiseks tuli lätlanna Krista Uzare ja kolmas oli Ortendahl.
Üpraus tuli kahe sõidu punktidega viiendale kohale. MM-sari jätkub novembris Kuveidis.
Itaalias Cremonas sõideti möödunud nädalavahetusel paadiklassi F-500 MM-sarja viimane neljas etapp. Ühe veemoto mainekaima paadiklassi MMi viimasele etapile olid tulnud kohale enamus tippudest ja tiitli võitmise võimalus ennem viimast etappi oli neljal sõitjal. Kokkuvõttes krooniti maailmameistriks eestlane Erko Aabrams. Ta on varasemalt tulnud paadiklassis F-125 maailmameistriks, F-500 MM-tiitlit varasemalt eestlased võitnud ei ole.
«Tänan oma meeskonda, toetajaid ja itaallasi, kes on mind aidanud kõik üheksa aastat, mil ma olen F-500 MM-sarjas osalenud. Olime terve hooaja kõige kiiremad ja proovisime kõigil etappidel teha stabiilset sõitu, hoida tehnikat ja sõidud lõpetada. Saavutasime kaks ajasõidu võitu, olime neljal korral poodiumil ja saavutasime kaks etapivõitu. Oli unistuste hooaeg ja saavutasime lõpuks tulemuse mille seadsime eesmärgiks üheksa aastat tagasi.
Valmistusime viimaseks etapiks G.R.M. mootoritehases Itaalias. Vahetasime ära kõik mootori liikuvad detailid, et oleks suurem tõenäosus sõidud lõpetada. Ise harjusime 30-kraadise kuumusega.
Teadsime, et ajasõit tuleb kriitilise tähtsusega võitmaks tiitlit – kiirevoolulise Po jõe peal annab parim stardikoht suure eelise. Andsin endast maksimumi ja saime ajasõidust võidu.
Esimese sõidu start õnnestus. Läbisin sõidu nii sujuvalt ja stabiilselt kui võimalik, et varustus kestaks ja saimegi sõiduvõidu. Teise stardi eel olime arvutanud punktid kokku ja teadsime, et kindlustada MM-tiitel pean olema Jungi ees ja teise sõidu esikolmikus. Start õnnestus ja tegin kõik, et tehnika kestaks lõpuni.
Viimased ringid võtsin eriti rahulikult ja lasin Itaalia tuleviku piloodil Andrea Ongaril endast mööduda, et ei tekiks ärevaid olukordi. Teise kohaga sõidust olime tiitli kindlustanud.
Kolmanda sõidu stardis tegin vea ja langesin kolmandale kohale. Proovisin kohe teises pöördes kohta parandada, aga sõitsin pöördepoi paigast ära ja teadsin, et selle järgneb karistus ning tulin rajalt maha. F-500 klass on just selle poolest põnev, et kõigis sõitudes esikolmiku kohad vahetuvad. Kahe hea sõiduga võitsin Cremona etapi kuuepunktilise eduga Havasi ees,» sõnas Aabrams.