Saada vihje

Ken Torn kihutab Saaremaal Hyundai roolis

Copy
Ken Torn ja Kauri Pannas.
Ken Torn ja Kauri Pannas. Foto: Rauno Paltser

Saarlased Ken Torn ja Kauri Pannas tulevad kodupubliku ees starti Hyundai R5-autoga.

Juba homme õhtul antakse Kuressaare keskväljakul start järjekorras 54. Saaremaa rallile. Teist Eesti autoralli meistrivõistluste etappi järjest on stardis ka valitsevad ERC3 ja ERC3 Junior klasside meistrid Ken Torn ja Kauri Pannas.

Tänavu aastase esimene Eesti meistrivõistluste stardi tegid Torn – Pannas septembri keskel sõidetud Viru rallil, mille Hyundai i20 R5 autol absoluutarvestuse teise ja EMV2 klassi esikohaga lõpetasid. Ralli kaheksast sõidetud kiiruskatsest võitsid saarlased kaks.

Torn – Pannase kodurallile, mille stardis viimati oldi 2019. aastal starditakse samuti Hyundai i20 R5 autoga, mille valmistab ette RegGrey Team.

Loomulikult said Torn – Pannas enne hooaja ühte tähtsamat võistlust Saaremaa kruusateedel autot ka testida ja läbisid testi jooksul 65 katsekilomeetrit. EMV2 ehk R5 autode arvestuses on saarlastele koduteedel konkurentsi pakkumas paljud Eesti tipud, kellest osadel möödunud nädalavahetusel sõidetud Soome MM-ralli seljataga.

«Meie peamine eesmärk on Saaremaa teedel sõitu nautida ja auto tervelt finišisse tuua. Loomulikult loodame meestega, kellel Soome MM-rallist veel käsi soe ja ka teistega sammu pidada. Rallieelne test läks hästi ja oleme võistluseks valmis,» lausus Torn.

«Karge õhk, hommikune kaste, värvilised lehed maapinnal - taas on kätte jõudnud Saaremaa ralli aeg.

Minu jaoks on olnud Saaremaa ralli terve minu teadliku elu erilisel kohal. Eriliseks teeb selle veel see, et konkurents on see aasta eriti tugev ja meil on võimalus sõita seda etappi ägeda autoga.

Väljaspool Eestit reklaamin Saaremaad kui ralli peasaart, sest nii väikse elanikkonna pealt on tulnud nii häid rallisõitjaid. Test möödus hästi ja saame hea tundega minna legendikirjutamise päevale. Kohtumiseni Saaremaal,» lisas Pannas.

54. Saaremaa ralli jooksul sõidetakse 14 kiiruskatset ja läbitakse 132,02 katsekilomeetrit. Uuendusena sõidetakse ralli avapäev peaaegu täies mahus asfaldil.

Tagasi üles