Tuleval hooajal autoralli MM-sarjas kasutusele võetavad hübriidmasinad on tekitanud palju kõneainet. Sageli negatiivses võtmes. See nädal pakkus aga ka positiivsemaid märke.
Hyundai tõestas, et uus hübriidauto peab MM-ralli koormusele vastu
Tänavuse aasta lõpetamise kõrval katsetavad ja arendavad kõik tiimid usinalt uue hooaja masinaid. Esialgu tööga teistest veidi maha jäänud Hyundai paneb nüüd i20 N Rally1 auto korralikult proovile.
27.-29. oktoobrini viiakse Põhja-Itaalias läbi võistluse simulatsioon, mis erineb täielikult tavapärasest testist, kus sõidetakse vaid ühel kindlal rajalõigul. Kahel esimesel päeval lubati põnevat formaati jälgida Rahvusvahelise autoliidu (FIA) rallidirektori Yves Mattonil. Nähtu avaldas talle muljet.
«Neil jääb veel üks päev testimiseks, aga seni nähtu puhul julgen kindlalt öelda, et sellega autoga võiks vabalt terve MM-etapi läbida,» kinnitas Matton eile DirtFishile kahtluseta, et ta ei muretse jaanuari lõpus toimuva Monte Carlo ralli osas.
«Muidugi pole veel töö lõplikult valmis, tuleb veel vaeva näha, aga sama kehtib uute autode kohta alati. Usun, et Monte Carlos on kõigi tiimide autod valmis kogu rallit läbima, töökindlad ja piisavalt võimekad.»
Matton lisas, et uue reeglistikuga võtabki masinate arendamine veidi aega – küll ajapikku tase tõuseb.
A sneak peek into 2022.. 👀#WRC #Rally1 #HMSGofficial #rallying #goOtt #TanakFanArmy #OttTanak #MartinJarveoja pic.twitter.com/0G5G6LEXin
— Ott Tänak (@OttTanak) October 27, 2021