Saada vihje

Talvar Racingu kardisõitjad alustasid hooaega Rotax Winter Cupil

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Kristjan Jaak Kangur
Copy
Aavo Talvar
Aavo Talvar Foto: Erakogu

Talvar Racingu karditiimi 2012. aasta võistlushooaeg algas läinud nädalavahetusel Hispaanias Campilloses peetud Rotax Winter Cupiga. Kolmest Talvar Racingu sõitjast sai parima tulemuse Aavo Talvar, kes tegi võistluse kiireima ringi klassis Rotax Senior ja saavutas 7. koha. Remo Rahula (Rotax Junior) ja valgevenelane Dmitri Rimoševski (Rotax DD2) lõpetasid mõlemad finaalsõidu 15. kohal.

Aavo Talvar alustas võistlust paljulubava kuuenda kvalifikatsiooniajaga. Kuues koht tähendab starti välimisest rivist, mis Campillose rajal on millegipärast eriti ebasoodne. Aavo kaotas kohti kõigi eelsõitude stardis, aga suutis siiski lõpetada 8., 9. ja 6. kohaga. Kuna konkurendid stabiilsusega ei hiilanud, andsid need eelfinaaliks Aavole taas kuuenda stardiruudu. Seal lõpetas ta 9. kohaga, finaalis aga võitles end seitsmendaks. Aavo nimele läks seejuures võistluse kiireim ring, kolmandast kohast aga lahutas teda vaid pool sekundit. Võitis inglane Harrison Scott.

Remo Rahulale oli Rotax Winter Cup üldse esimene kord Euroopa taset nuusutada. Kvalifikatsioonis sai Remo kirja alles 18. aja, kuid esimese eelsõidu lõpetas juba kümnendana. Järgmiste eelsõitude finišis oli ta 15. ja 17., kokkuvõttes sai aga üle ootuste hea 12. koha. Kahjuks jäi eelfinaalis hea võimalus kasutamata, sest stardiavarii jättis Remo koos kolme kaasvõistlejaga pealtvaatajaks. Finaali pidi ta seetõttu alustama viletsalt 24. kohalt, kuid visalt ettepoole trügides jõudis finišilipu alla viieteistkümnendana. Võitis inglane Harry Webb.

Valgevenelasele Dmitri Rimoševskile oli Rotax Winter Cup esimene võistlus Talvar Racingu värvides ja ühtlasi esimene klassis Rotax DD2. Rimoševski oli kvalifikatsioonis üheksas, eelsõitude kokkuvõttes (9., 11. ja 7. koht) aga sai õiguse alustada eelfinaali seitsmendana. Seal tõusis ta vahepeal isegi neljandaks, ent ruudulipu langedes oli taas seitsmes. Ringiajad paranesid iga sõiduga, kuid paljutõotava võistluse rikkus üks konkurent, kes finaali avaringil Rimoševski rajalt välja trügis. Asfaldile tagasipääsemiseks kulus tubli 20 sekundit ning ehkki Rimoševski oli seejärel kohati isegi kiireim mees rajal, polnud 15. kohast kõrgemale enam võimalik tõusta. Kuna viis eespool lõpetanut olid Masters-klassi sõitjad, läks Rimoševskile kirja oma klassi 10. koht. Esikoha sai belglane Xen de Ruwe.

Tagasi üles