Sõitjana tiitlita jäänud Latvala tegi tiimipealikuna uskumatu debüüthooaja: minu töö oli nagu puhkus

Jarmo Jagomägi
, Reporter
Copy
Jari-Matti Latvala (vasakul) ja Sebastien Ogier.
Jari-Matti Latvala (vasakul) ja Sebastien Ogier. Foto: Dppi/Bastien Roux/ZUMAPRESS.com/Scanpix

Eelmise aasta lõpus ootamatult sportlaskarjääri lõpetanud ja Toyota rallitiimi pealikuna tööd alustanud Jari-Matti Latvalal jäi seljataha imeline hooaeg. 

Aprillis alles 36. sünnipäeva tähistanud soomlast peeti omal ajal väga andekaks sõitjaks. Tal õnnestus kolmel korral lõpetada MM-sarjas teise, kahel puhul kolmanda kohaga, ent kõige säravamast autasust jäi alati midagi puudu. 2019. aastal oli Latvala seitsmes ning pärast seda ta suurest mängust pudeneski. 

Tänavu avanes väga targal rallispetsialistil võimalus asuda tööle Toyota tiimi juhina. Kuigi Latvala osas oli palju kahtlejaid, võideti tema tüürimisel kindlalt meeskondlik MM-tiitel ning individuaalselt jäid samuti kaks esimest kohta Yarise pilootidele. 

«Tunne on praegu veidi tühi. Nägime nii kõvasti vaeva, et võita nii võistkondlikult kui ka individuaalselt. Oskan vaid südamest kogu tiimi tänada. Meil on fantastiline seltskond, imelised inimesed ja WRC-sarja parimad sõitjad. Minu töö on nagu puhkus,» ütles Latvala pärast hooaja viimast, Monza etappi WRC ülekandes. 

«Teenisime tänavu üheksa võitu [12 etapist]. See on rohkem, kui unistadagi julgesin. Uskumatu!» jätkas tiimiboss. «Eks on kurb ka, et praeguse generatsiooni autod kaovad, kuid ootame põnevusega tulevat hooaega. Me ei tea, kus [hübriidauto] arendusega oleme, kuidas see tööle hakkab. Aga tean, et meil on imelised piloodid!»

Toyotas jätkavad tuleval hooajal täiskohaga tänavu teisena lõpetanud Elfyn Evans ja neljandaks tulnud Kalle Rovanperä. Taas meistriks kroonitud Sebastien Ogier hakkab kolmandat autot jagama Esapekka Lappiga. 

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles