Pühapäevase Monza etapiga lõppes autoralli MM-sarjas ajajärk, kui kihutasid läbi aegade kõige kiiremad WRC-autod. Mis neist ägedatest masinatest saab?
Toyota direktor selgitas, mis saab läbi aegade kiireimatest ralliautodest (1)
Tuletame esialgu meelde, et tulevasest hooajast hakkavad ringi vurama hübriidajamiga autod, mis on suurema kaalu tõttu senistest masinatest aeglasemad. Tõsi, elektrimootor suriseb esialgu vaid ülesõitudel.
Toyota rallitiimi tegevdirektor Kaj Lindström rääkis Soome meediale, et viimasel viiel aastal kasutusel olnud põrinad unustusse ei vaju. «Seal leidub kõvasti tehnoloogiat, mida ka uutes masinates rakendada. Seega ei tahaks neid eriti laiali jagada,» arutles ta.
«Kõik meie autod tehakse korralikult korda. Mõned neist lähevad Jaapanisse ja Euroopasse muuseumisse. Kõigi masinate suhtes pole veel otsust tehtud. Kõike ma ka ise ei tea.»
Lindström lisas, et Yaris WRCst on huvitatud ka palju kollektsionääre. Varem on sahistatud võimalusest, et osa eelmise generatsiooni autodest kasututakse madalamates klassides. Siis tuleks nende kiirust aga ilmselt piirata.