:format(webp)/nginx/o/2021/11/24/14220322t1h11f0.jpg)
Lõppenud ralli MM-sarja viimasel etapil Hyundai tehasemeeskonna ridades WRC-autoga startinud soomlane Teemu Suninen tunnistas, et kui ta oleks Monza rallil teinud mõne suurema sõiduvea, siis oleks see ilmselt rikkunud tema karjääri.
Lõppenud ralli MM-sarja viimasel etapil Hyundai tehasemeeskonna ridades WRC-autoga startinud soomlane Teemu Suninen tunnistas, et kui ta oleks Monza rallil teinud mõne suurema sõiduvea, siis oleks see ilmselt rikkunud tema karjääri.
2017. aastal M-Spordi ridades WRC-debüüdi teinud Suninen otsustas mõne kuu eest, et vahetab tiimi ning liitus Hyundaiga. Hispaania etapil oli ta stardis Lõuna-Korea meeskonna R5-autoga ning sai WRC2 arvestuses teise koha. Eelmisel nädalal Itaalias lõpetas ta Ott Tänakust vabaks jäänud autoga MM-ralli kuuendana.
27-aastane soomlane pakkus, et kui ta teinuks Monzas mõne suurema sõiduvea, siis oleks tema WRC-karjäär olnud rikutud. «Monza võinuks tähistada minu karjääri lõppu. Nüüd võin öelda, et tegemist oli hea nädalavahetusega,» rääkis Suninen DirtFishile.
Suninen oleks meelsamini Hyundai WRC-autoga startinud Soome või Hispaania teedel, kuid kui tekkis võimalus Monzas sõita, siis ei saanud ta «ei» öelda. Järgmisel aastal võiks tema ülesandeks olla Hyundai R5-auto arendamine. Sama vihjas ka Hyundai tiimipealik Andrea Adamo, kuid lepingut pole Suninenil 2022. aastaks veel sõlmitud.
Adamo jäi Sunineni etteastega Monzas rahule, eriti arvestades tema vähest kogemust Hyundai WRC-autoga. «Tal oli s*** positsioon, sest ta läks võistlema, olles teinud vaid ühe testipäeva. Sellises olukorras on raske võistelda,» avaldas Adamo DirtFishile.