Esmapilgul võiks öelda, et Rally3 auto debüüthooaeg oli läbikukkumine, kuid süvenedes tulemuste taha seda öelda ei saa. Tänavu oli huvi Rally3 autode vastu leige. Üheks põhjuseks väike valik, sest M-Sport Ford on seni vaid ainut tootja, tulevikus peaks turule lisanduma Toyota. Eestlase roolitud ralliauto jaoks tõotab järgmine aasta tulla murranguline.
Viimased 20 aastat on juunioride MM-sarjas sõidetud kaheveolise sõiduvahendiga, kuid nüüd viiakse seal läbi revolutsioon (vt lisalugu). 2013. aasta JWRCs võistelnud ning aasta hiljem Drive Dmack karikasarja võitmisega R5-autoga MM-sarjas kihutada saanud Sander Pärn tervitab, et rahvusvaheline autoliit (FIA) ja autoralli MM-sari (WRC) on sellise muudatuse teinud. «See on väga kihvt ralliauto. Natuke nagu mini R5-auto, tema väiksem vend,» ütles Pärn, kes pole küll ise Rally3 autoga sõitnud, kuid oli oktoobris Saaremaa rallil Franek Veeberi kaardilugejaks, kelle istumise all oli just seesama uue põlvkonna ralliauto.