Üks millimeeter võib teha M-Spordi toodangu märksa võimsamaks

Christopher Krutto
Copy
Ken Torn ja Kauri Pannas Ford Fiesta Rally3-ga EM-rallil.
Ken Torn ja Kauri Pannas Ford Fiesta Rally3-ga EM-rallil. Foto: GREGORY LENORMAND via www.imago-images.de/Scanpix

FIA kaalub hetkel reeglimuudatust, millega muudetaks Rally3-kategooria autod märksa võimsamaks. Kusjuures see kõik saavutataks vaid ühe millimeetrise muudatusega masinates.

Nimelt ootab hetkel FIA poolt ratifitseerimist reeglimuudatus millega muudetaks Rally3-autode turbo õhuvõtupiiraja suurust 30 mm pealt 31 millimeetrini. Kui see muudatus peaks jõustuma, siis tõuseb autode võimsus natuke üle 200 hobujõu pealt lausa 235 hobujõuni.

Rally3-autod võetakse tuleval hooajal kasutusse ka juunior WRC-s ja nüüd peaks see masin olema parem selleks, et noored sõitjad saaksid teha sammu edasi Rally2-masinasse.

«Oleme teinud FIAga koos kõvasti tööd, et balanssi paika saada ja loodetavasti oleme nüüd leidnud hea kesktee,» sõnas Poola M-Spordi juht Maciej Woda Dirtfishile.

«Õhuvõtupiiraja suuruse muudatus vajab veel FIA heakskiitu. Peame tuletama meelde, et Rally3 on täiesti uus kategooria, mille jõudlust ei saa millegagi võrrelda. Seetõttu on sellised sammud loomulikud, sest me kõik õpime,» jätkas ta.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles