Karm ilm lükkas Hyundai kõige staažikama sõitja kauaoodatud testipäeva edasi

Copy
Hyundai i20 N Rally1 auto, millega eesootaval hooajal astuvad võistlustulle Ott Tänak ja Martin Järveoja. Mõni kodumaine ekspert loodab, et Tänak on aidanud sellest teha MM-tiitli väärilise auto, kuid teised kahtlevad, kas Toyotale suudetakse vastu astuda.
Hyundai i20 N Rally1 auto, millega eesootaval hooajal astuvad võistlustulle Ott Tänak ja Martin Järveoja. Mõni kodumaine ekspert loodab, et Tänak on aidanud sellest teha MM-tiitli väärilise auto, kuid teised kahtlevad, kas Toyotale suudetakse vastu astuda. Foto: Hyundai Motorsport GmbH/Twitter

Tihe lumesadu ja karmid ilmastikuolud röövisid Hyundai kõige staažikamalt sõitjalt Thierry Neuville’ilt võimaluse esimest korda testida uhiuut i20 Rally1 autot. Ott Tänak ja Oliver Solberg jõudsid uue autoga sinasõprust sobitada nädala alguses, kui lumetingimused polnud veel nii hullud.

Prantsusmaal Alsace’i piirkonnas valitsevad rasked lumeolud sundisid Hyundai meeskonda oma testikava ümber tegema. Nii lükkub edasi järgmisel aastal oma üheksandat hooaega Lõuna-Korea tiimis alustava belglase test hübriidajamit kasutama i20 Rally1 autoga.

DirtFishi ralliportaal kirjutas, et kõige uue Hyundai i20 Rally1 auto osales eelmisel nädalal testimisel Saksamaal ning liikus sel nädalal Prantsusmaale, et leida erikoelisi asfaltteid, mis annaks parema võimaluse testida just Monte Carlo ralliks, mis lükkab jaanuaris käima 2022. aasta MM-hooaja.

Neuville jääb seega ootama oma esmatutvust uue autoga, kuid ilmselt saab ta selle rooli hüpata nii pea kui võimalik. Võrreldes algselt avalikkusele tutvustatud Hyundai Rally1 autoga jätab ümber disainitud mudel nö vihasema mulje. Kindlasti loodavad sõitjad ja tiimipealik Andrea Adamo, et just selle autoga on neil võimalus uuel aastal vastu saada seni töökindlust üles näidanud Toyotale ja ka M-Spordile, mis on ehk kõige kauem on 2022. aasta Ford Pumat arendanud.

Tagasi üles