Hyundai rallipiloodi Thierry Neuville’i raske avarii testisõidul tähendab, et auto arendusega töötaval meeskonnal tulevad kibekiired viis nädalat.
Neuville'i avarii pani Hyundai veelgi raskemasse seisu
Kahtlemata on kõige tähtsam, et Neuville ja tema kaardilugeja Martijn Wydaeghe lubati pärast tervislikku kontrolli haiglast välja. Küll aga oli belglase avarii Hyundaile suur tagasilöök, sest uue auto arendamisega oldi konkurentidest niikuinii maas. Arvestades, et 2022. hooaja esimene etapp Monte Carlos toimub juba viie nädala pärast, on Hyundai meestel tuli takus.
Uit nieuwe foto's blijkt dat Thierry en Martijn geluk hebben gehad bij de zware testcrash zaterdag en dat de nieuwe Hybrid car wel heel veilig moet zijn om er (bijna) ongeschonden uit te komen ... pic.twitter.com/CxcWwQKy71
— MijnRally (@MijnRally) December 6, 2021
«Meil on kogu aeg kiire olnud. Olete Andreaga (Adamo, Hyundai tiimipealik) ju rääkinud ja teate seda. Kuid nüüd… Nüüd ootavad meid ees pikemad ööd ja veelgi pikemad päevad. See oli väga suur avarii,» ütles üks Hyundais töötav allikas DirtFishile.
Sama allikas keeldus rääkimast teemal, kuidas uus hübriidsüsteem avariile vastu pidas, kuid kinnitas, et uued turvanõuded päästsid ekipaaži tõsisematest vigastustest.
DirtFishi andmetel sai avariis kannatada Hyundai ainus testimisvalmis šassii. Just šassii ehitamine valmistas kõigile meeskondadele aasta esimeses pooles suurimat peavalu. Kui kiiresti Hyundai uue šassii valmis võiks saada, on keeruline ennustada. Pakkumised varieeruvad mõne päeva ja rohkem kui nädala vahel.