Neuville'i avarii pani Hyundai veelgi raskemasse seisu

Siim Kaasik
, reporter
Copy
Hyundai i20 N Rally1 auto, millega eesootaval hooajal astuvad võistlustulle Ott Tänak ja Martin Järveoja. Mõni kodumaine ekspert loodab, et Tänak on aidanud sellest teha MM-tiitli väärilise auto, kuid teised kahtlevad, kas Toyotale suudetakse vastu astuda.
Hyundai i20 N Rally1 auto, millega eesootaval hooajal astuvad võistlustulle Ott Tänak ja Martin Järveoja. Mõni kodumaine ekspert loodab, et Tänak on aidanud sellest teha MM-tiitli väärilise auto, kuid teised kahtlevad, kas Toyotale suudetakse vastu astuda. Foto: Hyundai Motorsport GmbH/Twitter

Hyundai rallipiloodi Thierry Neuville’i raske avarii testisõidul tähendab, et auto arendusega töötaval meeskonnal tulevad kibekiired viis nädalat.

Kahtlemata on kõige tähtsam, et Neuville ja tema kaardilugeja Martijn Wydaeghe lubati pärast tervislikku kontrolli haiglast välja. Küll aga oli belglase avarii Hyundaile suur tagasilöök, sest uue auto arendamisega oldi konkurentidest niikuinii maas. Arvestades, et 2022. hooaja esimene etapp Monte Carlos toimub juba viie nädala pärast, on Hyundai meestel tuli takus.

«Meil on kogu aeg kiire olnud. Olete Andreaga (Adamo, Hyundai tiimipealik) ju rääkinud ja teate seda. Kuid nüüd… Nüüd ootavad meid ees pikemad ööd ja veelgi pikemad päevad. See oli väga suur avarii,» ütles üks Hyundais töötav allikas DirtFishile.

Sama allikas keeldus rääkimast teemal, kuidas uus hübriidsüsteem avariile vastu pidas, kuid kinnitas, et uued turvanõuded päästsid ekipaaži tõsisematest vigastustest.

DirtFishi andmetel sai avariis kannatada Hyundai ainus testimisvalmis šassii. Just šassii ehitamine valmistas kõigile meeskondadele aasta esimeses pooles suurimat peavalu. Kui kiiresti Hyundai uue šassii valmis võiks saada, on keeruline ennustada. Pakkumised varieeruvad mõne päeva ja rohkem kui nädala vahel.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles