Kuidas Netflix aitab taastada F1-sarja hiilgust

Christopher Krutto
Copy
F1-sarja publikurekord kuulub tänavusest Austini ringrajal sõidetud USA GP-le. Kogu võistlusnädalavahetust käis vaatamas tervelt 400 000 inimest.
F1-sarja publikurekord kuulub tänavusest Austini ringrajal sõidetud USA GP-le. Kogu võistlusnädalavahetust käis vaatamas tervelt 400 000 inimest. Foto: Florent Gooden/ZUMAPRESS.com/Scanpix

Voogedastusplatvorm Netflix ei rahulda ainult vaatajate ja linateoste loojate vajadusi, vaid suudab anda ka tõuke maailma ühele kõige populaarsemale spordialale.

2017. aastal omandas vormel 1 sarja õigused USA korporatsioon Liberty Media, mis on sarjale puhunud sisse uue elu ja aidanud noorematel fännidel jõuda kuningliku võidusõidusarjani.

1970. aastatest kuni Liberty Media tulekuni juhtis F1-te legendaarne Bernie Ecclestone. Omal ajal aitas tänaseks 91-aastane inglane viia vormel 1 uutesse kõrgustesse, sõlmides tulusaid telelepinguid, mis tõid sarja hulganisti raha. Kuigi endise F1-pealiku rolli selle arendamisel ei tasu alavääristada, siis viimastel tööaastatel näis, et Ecclestone oli ajast maha jäänud.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles