Polnud veel selge, kas Latifi auto saab üldse rajalt õigeks ajaks eemaldatud. Hamiltoni ja Verstappeni vahel oli sel hetkel viis aeglasemat autot ning hollandlasel oleks olnud tükk tegemist, et neist mööduda.
Vaid ring hiljem muutsid kohtunikud meelt: mahajääjad said loa liidrist mööduda ning nüüd hingas Verstappen britile kuklasse. Mercedese tiimil ei jäänud muud üle kui käsi laiutada. «Ei, ei, ei! Nii pole õige,» ahastas Mercedese tiimipealik Toto Wolff kohtunike suunas, aga hilja. Finišini jäi üks ring.
Turvaauto lahkus rajalt ja juba viiendas kurvis ründas Verstappen Hamiltoni ning tõusis esimeseks. Hamilton proovis, mis ta proovis ning jõudis üheksandas kurvis veel Verstappenile kõrvale, kuid oluliselt kehvemas seisus olnud rehvidega polnud tal Red Bulli sõitja vastu tegelikult mingit võimalust.
Kas Verstappen või Hamilton? Meistritiitli võidab see, kes kogub täna rohkem punkte. Kui mõlemad mehed katkestavad või ei pääse punktikohale, siis kuulub tiitel esimest korda Verstappenile, kel on kirjas rohkem esikohti.
Kvalifikatsiooni võitis Red Bulli esisõitja Max Verstappen. Enamiku eelsõidust näitas parimat kiirust teist kohta hoidev Lewis Hamilton. Nõnda jõudis ta viimasesse vooru pehme rehviseguga, kui tema lähikonkurendid pidid kasutama ülipehmeid rehve.
Viimases voorus toimis aga Red Bulli taktika. Sergio Perez ootas meeskonnakaaslast Verstappenit pikal sirgel ning tekitas talle tuulekoti. Kohe kurvi minnes tõmbas Perez aga kõrvale ja lasi Verstappenil kiiret ringi jätkata.
Nõnda sõitis MM-sarja üldliider teistele püüdmatuks jäänud ringiaja – 1.22,109. Hamilton suutis end ikkagi esiritta võidelda, ent kaotas peakonkurendile koguni 0,371 sekundit.