Red Bull kasutas sülle kukkunud võimaluse ära ja kutsus Verstappeni rehvivahetusse, Mercedes otsustas Hamiltoni rajale jätta. Hamiltoni edu oli kasvanud 18 sekundi peale ning Verstappen pidanuks tema püüdmiseks sõitma igal ringil 0,8 sekundit kiiremini.
Alguses oligi hollandlase tempo lennukas ning tundus, et ta võibki Hamiltoni kinni püüda, kuid britt pigistas vanematel rehvidel sõites oma Mercedest kõik välja ning kümme ringi enne lõppu oli tema edu 12 sekundit. Red Bulli ja Verstappeni unistus tiitlist tundus purunevat. «Mercedese hoog on liiga kõva. Meil on viimasel kümnel ringil vaja imet, et midagi muuta,» teatas Red Bulli tiimipealik Christian Horner Sky Sportsi otse-eetris ning näis lehvitavat valget lippu.
Viis ringi enne lõppu toimus intsident, mis muutis võistluse ja MM-tiitli kulgu. Nicholas Latifi sõitis rajapiiretesse, tema Williams blokeeris rada ning mängu tuli turvaauto. Red Bull otsustas Verstappeni taas boksi kutsuda, tema vormel sai alla pehme rehvisegu, Mercedes passis. Hamilton sajatas raadiosides tiimi suunas ja oli püha viha täis – miks tema vormelil rehve ei vahetatud?
Sisuliselt tegelesid mõlemad meeskonnad õnnemänguga ja Red Bull tõmbas pikema kõrre. Mercedes ei kutsunud Hamiltoni boksi, sest vastasel juhul võinuks tema taga sõitnud Verstappen peatuse jätta tegemata ning oleks tõusnud ise liidriks.
Olukord oli segane ning polnud sugugi kindel, kas Latifi auto saab piisavalt kiiresti rajalt ära koristatud, et võistlus saaks jätkuda. Sõita oli veel neli ringi. Turvaauto rajale tulles antakse tavaliselt ringiga maha jäänutel võimalus liidriga nö samale ringile saada. Kaks ja pool ringi enne lõppu teatas võistluskeskus, et seekord nii ei juhtu.