Kui viimastel aastatel on Rump peamiselt võistelnud Aasias, osaledes ka näiteks mainekas GT World Challenge Asia sarjas, siis tänavu osales ta üle pikkade aastate ka võidusõitudel Euroopas. Tänu edukale testimisele sai ta võimaluse end proovile panna ka GT3 maailma kõige suuremal võidusõidul – SPA 24 tunni sõidul. Seda Lamborghini Huracán GT3 Evo roolis.
«Kereautode roolis oli see esimene suurem samm Euroopas. Kuna Aasias rahvusvahelised sõidud ei alanud ja muud kokkulangevused seda soosisid, tekkis pärast vormelikarjääri taaskord võimalus Euroopas sõita. Selle eest tuleb muidugi kiidusõnad öelda ka headele toetajatele. SPA võidusõidule teenisin pääsme tänu edukale testimisele Lamborghiniga ja loodetavasti sain ka jala ukse vahele,» tõdes Rump, kelle pikem eesmärk on ka edaspidi lisaks Aasia võidusõitudele võistelda ka Euroopas.
Lisaks võistlustele osales Rump tänavu ka Audi tehase arendustöös. Nimelt kutsuti ta testima ja välja töötama järgmisel aastal maailma ringradadele jõudvat Audi R8 LMS GT3 Evo II protüüpi, mida eestlane sai võistlusolukorras testida ka kuulsal Hungaroringil.
«Olen alati sisimas lootnud, et Audi Sport arvestaks minuga ka Euroopas ja mul on väga hea meel, et see juhtus. Kutse tuli küll ootamatult, aga minu jaoks väga õigel ajal. Sain neile olla kasulik ja loodetavasti jäin ka heast küljest silma, et ka tulevikus sarnast tööd teha. Nende tagasiside oli mulle väga positiivne ja nad pigem olid üllatunud, et suudan väga hästi nende jaoks olulises arendustöös osaleda. Lisaks tiimile jagasid toetavaid sõnu ka insenerid. Ka Audi GT3 programmi juht kiitis mind ja andis enda sõnalise kinnituse, et sarnast koostööd võiks ka tulevikus teha.»
Järgmise aasta võistluskalender on Rumbil praegu veel lahtine, sest mitmed sarjad pole oma kalendreid veel avalikustanud.