Mercedese F1-tiim läheb uuele hooajale vastu kahe pikaaegse sponsorita. Viimastel aastatel sarja domineerinud Saksamaa meeskond ei pea aga kartma, et nende autod jäävadki vaid halli värvitooniga, sest sponsoritest neil juba puudu ei tule.
Jama majas? Mercedese F1-tiim kaotas kaks kauaaegset toetajat
Decalspottersi Twitteri lehekülg pani tähele, et algaval hooajal Mercedese rooli keerava George Russelli särgilt puudusid promoüritusel Bose ja Epsoni logod, mis on kauased tiimi toetajad. Bose on spetsialiseerunud kõrvaklappide tootmisele, Epson aga maailma suurim printerite tootja.
Mercedese tiimipealik Toto Wolff sattus Bose toodetega F1 hooaja eelviimasel etapil sündmuste keskele, kui oli boksialas Max Verstappeni ja Lewis Hamiltoni kokkupõrke peale maruvihane. Ta viskas kõrvaklapid peast minema ja lõi need vastu lauda puruks. Kõik see oli näha ka otseülekande jälgijatele.
Mercedese põhisõitja Hamilton kaota küll võitluse sõitjate MM-tiitlile, kuid jäi Abu Dhabi etapil Red Bulli sõitja Verstappeni järel teiseks. Saksamaa meeskond võitis aga kaheksanda järjestikuse konstruktorite karika. Mercedes kogus 613,5 punkti, teiseks tulnud Red Bullil oli 585,5 silma.