Esimeseks Kardisektsiooni juhiks sai Harald Nõmmik. Algusaastate tugevamad kardispordikeskused olid tootmiskoondis «Ühendus», Kuusalu kolhoos, Tallinna Ekskavaatoritehas ja Põltsamaa.
1964. aastal loodi Hillar Pappeli ja Harri Neemelaiu eestvedamisel Tallinna Pioneeride Palee juures kartautode osakond, mis jäi aastakümneteks noortetöö keskuseks.
1962. aastal lõpuks jõudis endale kartauto ehitada 15 meest. Sealt alates kasvas kardispordi populaarsus jätkuvalt, saavutades suurima arvukuse 80-tel, kus võistlejate arv ületas 300 piiri ning huvilisi oli vähemalt teist samapalju. Kardisport on oma suurt populaarsust taastamas, Eesti meistrivõistlustel osales eelmisel aastal 120 sportlast, litsentseeritud sõitjaid oli 200, lisaks veel suur hulk harrastajaid.
Eesti kardisport on olnud edukas – N. Liidu meistrivõistlustel jäi eestlaste saagiks 17 meistritiitlit, lisaks rohkelt esikohti erinevatelt üleliidulistelt võistlustelt. Suurimaks saavutuseks on Marko Asmeri võit 2001. aastal MM-i 7. etapil Belgias Mariembourgis. 2002. aastal saavutas Asmer mitu poodiumikohta ja tuli meeskondlikuks maailmameistriks. Esimese tiitlivõidu tõi Eestisse Paul Aron, tulles 2018. aastal Euroopa meistriks ja võites samal aastal mitmeid mainekaid suurvõistlusi. Rotaxi sarjas on saavutanud maailma karikavõidu Kenneth Hildebrand, Kevin Korjus, Martin Rump ja Jüri Vips.
Eesti kardispordi algusaegade väljakutseks oli radade ehitamine, lisaks Põltsamaale valmisid 60ndate lõpus Vändra ja Juuru ning 70ndatel Vasalemma. 80ndate plahvatus tõi murrangu ka radades, valmisid Rapla, Aravete, Otepää, Tabasalu, Õismäe ja Käina. Iseseisvusajal on need valdavalt rekonstrueeritud ja ümber ehitatud ning tänaseni kardisportlaste kasutuses. Seni ainsa päris uue rajana on lisandunud Lange, kuid käesoleval aastal on ka selles vallas oodata positiivseid uudiseid.
60-aastane Eesti kardisport on heas vormis, spordipüramiid toimib hästi. Järjepidevalt kasvab peale uusi sõitjaid, on tugev siseriiklik konkurents ning tipptulemused rahvusvahelisel areenil.