Täna antakse avalöök autoralli MM-sarja uuele etapile, kus esmakordselt on kasutusele võetud hübriidajamiga autod. Samas pole autod veel võistlusolukorras tuleristseid saanud ja vastupidavuse osas pole veel mingit kindlust.
Hübriidajastu nõuab esimesi ohvreid: mitmel sõitjal on autoga probleeme, ka Tänakul (1)
Nimelt anti WRC All Live ülekandes teada, et Toyota ralliäss Takamoto Katsuta ei saa tänasel testikatsel startida, sest tema GR Yaris Rally1-autol tekkisid tehnilised probleemid. Ometi õnnestus tal lõpuks siiski rajale pääseda ja aeg kirja saada.
back to service #wrc #RallyeMonteCarlo pic.twitter.com/KnSEBxfWzP
— Yoeri Varrewaere (@YVarrewaere) January 20, 2022
Vahetult enne testikatse algust postitati Twitterisse video, kus oli näha, et probleemid olid ka Ott Tänaku Hyundai i20 N Rally1-l ja eestlane võttis suuna testikatse juures oleva hooldusala juurde. Hetkel pole teada, kui suur mure eestlast vaevab, kuid väidetavalt tegi tema mootor kahtlast häält.
Tänak jäi testikatse starti küll hiljaks, ent sai õnneks siiski rajale ja näitas kohe korralikku tempot.
Some issue on Tänak's Hyundai. Before the shakedown he went to the service, then left for the stage and the engine rattled oddly. He reversed back to the service. See @Petter_Solberg running for guidance! #RallyeMonteCarlo #WRC pic.twitter.com/tBKzzxIkFb
— Rallirinki / Teemu (@HartusvuoriWRC) January 20, 2022
Probleemid tabasid ka Greensmithi, kes sõitis testikatsel välja aja 2.12,7 ehk kaotas kiirematele pea 20 sekundit. Eksperdid kahtlustavad probleeme roolivõimuga. Kusjuures Greensmithi Ford Puma oli imelikku häält teinud juba enne testikatsele minekut.
Testikatse kolmandal läbimisel tabasid probleemid ka Kalle Rovanperä autot, kes jäi kõigest 0,4 kilomeetrit peale starti rajale seisma.
#RallyeMonteCarlo shakedown didn't go to plan for @KalleRovanpera 😬 ⤵️
— WRC - FIA World Rally Championship (@OfficialWRC) January 20, 2022
Hoia sündmusterohkel hooaja avaetapil silma peal SIIT!