Hyundai tiimijuht andis mõista, et ehk saadakse auto korralikult liikuma alles hooaja neljandal etapil

Jarmo Jagomägi
, Reporter
Copy
Hyundai hooaja algus on keeruline. Fotol Thierry Neuville kihutamas Monte Carlos.
Hyundai hooaja algus on keeruline. Fotol Thierry Neuville kihutamas Monte Carlos. Foto: GREGORY LENORMAND via www.imago-images.de/imago images/PanoramiC/Scanpix

Hübriidauto arendusega hilja peale jäänud Hyundai rallitiim maksab MM-hooaja alguses kõvasti lõivu.

Avaetapp Monte Carlos rõõmustamiseks põhjust ei pakkunud. Kolmest masinast jõudis finišisse vaid üks, ent Thierry Neuville'i kuues koht tähendas, et selgelt jäädi alla nii Toyotale kui ka M-Spordile. 

Selle nädala lõpus peetava Rootsi talveralli eel on Hyundaist tulnud veidi positiivsemaid sõnumeid, ent väga suuri ootusi pole põhjust üles kerida. Tiimi ajutine juht Julien Moncet andis mõista, et märgatavat paradigma nihet võib ehk märgata alles mai teises pooles, mil kavas esimene mõõduvõtt kruusal, Portugali etapil.

Miks? Sest siis selleks ajaks saab Hyundai i20 hübriidmasinale homologeerida uusi detaile. 

«Protsess, et saada auto nii vastupidavamaks kui ka kiiremaks, võtab aega,» ütles Moncet portaalile DirtFish. «Rootsis võime näha mingisugust arengut, aga soovitud tulemuseni jõudmiseni läheb veel kaua.»

Ta jätkas: «Rootsi ja Horvaatia vahel jääb meil päris palju aega, see tuleb meile kasuks. Leidub asju, mida peame homologeerimisega muutma. Ütleksin, et loodan näha paremat pilti Portugalis.»

Moncet lisas, et tema arvates pole Hyundai uus auto «krahh»: «Oleme näidanud, et see masin on kohati konkurentsivõimeline. Ütlen veel: me alustasime teistega võrreldes natuke liiga hilja. Peame kaotatud aja tagasi tegema.»

MM-sari jätkub 24.–27. veebruarini peetava Rootsi ralliga. Järgneb 21.–24. aprillil toimuv Horvaatia asfaldietapp ning siis on kruusateede, esialgu Portugali (19.–22.05) käes. 

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles