/nginx/o/2022/03/22/14440979t1h5ba9.jpg)
Kuigi sportlase põhitöö on ka 21. sajandil endiselt sportimine, on püünele ilmunud atleete, kes panevad suurt rõhku teistele aspektidele.
Nimetagu neid siis meelelahutamiseks või sisuloomiseks. Mõned teevad seda priitahtlikult – neile lihtsalt meeldib see –, teised rahahimus ning kolmandad olude sunnil. Sest kuidagi on vaja sporditegemiseks vajalik rahanatuke kokku kraapida.
Selle all peame silmas siis sponsorkohustusi, millega puutuvad kokku kõik atleedid. Kui vanasti piisas toetaja enda juurde meelitamiseks piltlikult öeldes kümnest ruutsentimeetrist võistlusdressi peal, siis tänavpäeval selline reklaam kedagi enam ei rahulda. Kuna pildis on vaja olla iga päev, tungivad brändid sportlaste abil fännide ehk sihtgrupi igapäevaellu.
Seetõttu on ajas kasvanud ka sportlaste sponsorkohustused, mis vaikselt ka aina rohkem aega võtavad. Tänavuse talihooaja lõpus oleks peaaegu tekkinud omapärane pretsedent, kui korraks oli õhus variant, et Kelly Sildaru ei osale sponsorkohustuste tõttu pargisõidu MK-finaaletapil.