Tänavuse Võru talveralli võidule pretendeerib suur seltskond

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Raul Jeets
Raul Jeets Foto: Aldo Luud / Õhtuleht

Täna ja homme Võru ümbruses sõidetaval talverallil võidumõtteid heietavate meeste üleslugemiseks jääb ühe käe sõrmedest väheks.


Nagu Eestis kombeks, on ka tänavu suurim konkurents N-rühma masinate hulgas ning selle klassi meistritiitlit peetakse ka siinmail kõige hinnatavamaks. Autospordiuudiseid vahendav portaal ruudulipp.ee küsitles Võru ralli eel selles klassis sõitvaid eeldatavaid soosikuid ja kõik nad rääkisid soovist võita või vähemalt poodiumikohast.   

Suure tõenäosusega triumfeerib pühapäeva õhtul võitjana keegi järgnevast seltskonnast: Siim Plangi, Raul Jeets, Sander Pärn, Rainer Aus, Margus Murakas, Roland Murakas ja lätlane Janis Vorobjovs.

Mullu N-rühmas Eesti meistriks tulnud Kaspar Koitla keskendub tänavu peamiselt Läti rallidele ja vähemalt Võrumaa jäistel teedel ta võidu nimel ei kihuta.

Omad eelised on mängu panna sisuliselt kõigil nimetatud meestele. Plangi jaoks on tegemist koduralliga ja teede tundmine peaks kiirusele kindlasti positiivselt mõjuma. Pärna taustaks on tugev tiim MM-motorsport ja ralli eel tehtud rohked testid. Sõitja enese sõnul aitas kiiruse leidmisele kaasa ka Lätis Sarma rallil osalemine.

Jeets on viimaste aastatega kogunud piisavalt kogemusi, et oma loomulik kiirus lõpuks ka tulemuseks pöörata, tohututele kogemustele saab tugineda ka vanameister Margus Murakas.

Roland Muraka käsutuses on uus auto, Mitsubishi Lancer Evo X, ning noormees on võtnud sihiks kerkida sügiseks selle klassi Eesti meistriks.

Sarmas lihvisid oma oskusi ka Aus ja Vorobjovs ning nendelgi meestel peaks olema võitmiseks piisavalt kogemusi.

Täna õhtul sõidetakse Võrumaal kolm kiiruskatset. Esimene auto läheb rajale kell 18. Pühapäeval sõidab esimene auto parklast välja kell 9 ja kokku läbitakse veel kuus kiiruskatset.

Tagasi üles