Miks läks Jari-Matti Latvala Sardiinia MM-ralli asemel hoopis Jaapanisse?

Karl Mihkel Eller
Copy
Jari Matti Latvala (paremal).
Jari Matti Latvala (paremal). Foto: Toyota GAZOO Racing

Sel nädalal sõidetakse Sardiinias viies autoralli MM-sarja etapp, kuid Toyota tiimipealik Jari-Matti Latvala on otsustanud Vahemere saare asemel suuna Jaapanile võtta. Endine võidusõitja osaleb Fuji ringrajal 24 tunni sõidus, kus kuulub samasse meeskonda Toyota presidendi Akito Toyodaga.

Latvala kuulub ORC Rookie meeskonda, kus ühte autot roolib kordamööda viis sõitjat. Nende kasutada on Toyota GR Corolla H2 auto, mis kasutab vesinikkütust. «Teen sel nädalavahetusel midagi teistsugust, olen Jaapanis Fuji ringrajal toimuval Super Taikyu võidusõidul!» teatas Latvala Instagramis.

Latvala, kes lõpetas WRC-sarjas sõitmise 2019. aastal, on pärast seda võtnud üle Toyota rallitiimi juhi ülesanded. 209 stardiga on ta WRC kõige kogenum piloot, kuid on nüüd otsustanud kätt proovida ringrajasõidus.

18-kordne MM-ralli võitja ütles, et kihk ringrajal sõita tuli aasta tagasi, kui nägi Fuji kestvussõitu. Peamiseks ajendiks oli soov proovida vesinikumootoriga ringrajaautot, mis jättis soomlasele väga sügava mulje.

«Toyota uus lähenemine süsinikuneutraalsusele oli lihtsalt hämmastav. Nõustun, et heli on motospordi üks parimaid osi. Kuulsin Kamui Kobayashilt ja Kazuki Nakajimalt, et auto tunnetus on sama, mis bensiinimootoriga autol. Olin nende tagasisidest väga üllatunud, nii et tahtsin seda ise kontrollida ja mul on võimalus selle autoga sõita,» kommenteeris Latvala oma debüüti Fuji 24 tunni sõidus.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles