Sellel nädalavahetusel väisab ringrajatsiklite MM-karussell Itaaliat ja klassis World SSP kujunes esimese võistlussõidu lõpplahendus enam kui dramaatiliseks.
Viimaselt kohalt esikümne piirimaile tõusnud Soomer: ma pole jupp aega nii tagant alustanud
Nimelt eristasid esikolmikut lõpujoonel vaid sajandiksekundid, ent Lorenzo Baldassarri (Yamaha) pidi pärast võistlust esikoha tiimikaaslasele Dominique Aegerterile loovutama, sest võttis viimast kurvi liiga suure kaarega ja sattus seepärast teisel pool äärekivi olevale keelualale.
Kolmanda koha võttis Nicolo Bulega (Ducati), kes küll juhtis lõviosa võistlusest, ent oli sunnitud väikese vea tõttu mõlemad Yamaha «kliendid» kaks ringi enne sõidu lõppu mõõda lubama.
Triumphi leeris lõpetas Stefano Manzi viiendal ja Hannes Soomer 11. kohal, ent eestlane alustas võistlust 27. kohalt ja võttis sõidu käigus tervelt 16 kohta tagasi.
«Pärast kvalifikatsiooni oli selline tunne, et käed ulatavad maha,» tunnistas Soomer pärast võistlust. «Hakkasime reedel uusi lahendusi läbi proovima, et tagarattale pidamist juurde saada, aga eksisime selle käigus ära ja saime tulemuseks tsikli, mis oli piiri peal sõites teistest kaks sekundit aeglasem. Loomulikult läks kvalifikatsioon samuti aia taha ja otsustasin võistlusele minna Asseni rajal toiminud seadega, sest see oli viimane kord, kui ennast ratta seljas mugavalt tundsin.»
Ehkki mehe sõnul läksid esimesed viis ringi kompimise nahka, et ratast uuesti tundma õppida ja usaldust taastada, hakkas üheksandast reast alustanud Soomer järjepanu ettepoole liikuma.
Juba stardis õnnestus tal seitsmest võistlejast ettepoole saada ja kuigi sõidu käigus toimus mõni nihkumine ka katkestajate tõttu, teenis ta enamik «skalpe» välja ausal teel. «Sõit oli võitluslik ja ette tuli nii mõnigi ärev olukord, aga mul õnnestus neist puhtalt läbi tulla. Ma pole jupp aega nii tagant alustanud ja loodetavasti ei tule seda enam niipea teha. Pühapäeval läheme rajale samuti Asseni seadega ja loodetavasti ootab ees hoopis parem päev,» sõnas Soomer pressiteate vahetusel.