«Kiiruslikus mõttes olen rahul. Vähemalt püsime seal esimeste konkurentsis,» tunnistas Kaur Eesti ajakirjanikele antud intervjuus.
«Pigem olid paar viga, mis maksid mulle aega. Kõige rohkem kindlasti [tänase päeva] kolmanda katse spin ja väljasuretamine. Sinna läks lõviosa ajast. Kuhugi kaotasime ninaosi ka. See pärssis ilmselt hoogu.»
Kauri Volkswagen Polo GTI R5 esiotsast läksid hommikul kaduma nii esivõre kui ka -stange. Seetõttu oli tal kohati sõita päris libe. Kusjuures auto esiotsa jupid läksid kaduma suhteliselt süütus olukorras. Nimelt riivas ta ninaga heinapalli.
Seni pole Kaur tänavu väga palju MM-rallidel sõitnud. Enne Rally Estoniat oli viimane MM-start veebruaris Rootsis. Kas pärast pikka pausi MM-rallidelt on nüüd natuke rabedust ka sees?
«Rabistamist ei ole. Pigam ikka see, et esiotsa tempos püsida. Kuna seal oleme, siis teisel läbimise on ülesandeks hea puhas sõit. Kui esimesel osal tükid puudu ja spin tuleb, siis peaks parema rütmi leidma. Kui teisel läbimisel on suured rööpad ja raskemad olud, siis on veel lihtsam neid vigu teha,» tunnistas Kaur.
Selgise karjääris oli ka päris korralik langus, mis juba enne võistlust kõneainet tekitas. Kuidas Kaur sealt läbi sai? «Sellest saime normaalselt läbi. Pigem järgmisest tõstvast nukist, kuhu paremkurv taha jääb, läksin võib-olla liiga hooga. Väike moment seal oli,» kirjeldas rallisõitja.
Enne pärastlõunaseid läbimisi tuleb kindlasti taastada auto esiosa ning seejärel tuleb mõelda ka rööbaste ja võimaliku libeduse peale.