Ferrari tõestab elavalt, et simulatsioonid ja mudelid ei maksa tagumikutunde puudumisel midagi

Copy
Ferrari kõikvõimalikud valed otsused pole tänavu ahastusse ajanud ainult fänne, vaid ka meeskonna enda liikmeid.
Ferrari kõikvõimalikud valed otsused pole tänavu ahastusse ajanud ainult fänne, vaid ka meeskonna enda liikmeid. Foto: Eric Gaillard/Reuters/Scanpix

Kui kolme esimese etapi järel näis, et Ferrari F1 meeskond on tänavu kõrges mängus tagasi ja võistleb üle aastate taas MM-tiitli pärast, siis praeguseks on jõuvahekorrad selgelt Red Bulli kasuks kaldunud. Seda suuresti aga Itaalia meeskonna enda käkkide tõttu.

Käkkide all ei pea me aga silmas tehnilisi altminekuid, mis jätsid Charles Leclerci raja kõrvale Bakuus või Kataloonias. Kuigi needki tegid valu, polnud tiimil seal olukorra parandamiseks suurt midagi teha. Küll on meeskonnal väga suur roll sõidu strateegias, mis on omakorda see koht, kus punased endale enim jalga on tulistanud.

Võtame näiteks hooaja seitsmenda, Monaco GP, kus Ferrari kutsus 22. ringil boksi Carlos Sainzi ja tema järel, ekslikult, ka Leclerci. Väike aps, mis kukutas monacolase aga liidrikohalt neljandaks.

Tagasi üles