Saada vihje

Prantsusmaa portaal leiab, et Tänaku Hyundaist lahkumine oleks WRC-le suurepärane

Copy
17.07.2022. Tartu. Rally Estonia poodium. Ott Tänak. Foto Eero Vabamägi, Postimees
17.07.2022. Tartu. Rally Estonia poodium. Ott Tänak. Foto Eero Vabamägi, Postimees Foto: Eero Vabamägi

Tunnustatud Prantsusmaa portaal Auto Hebdo kirjutas, et sel nädalal sõidetava Belgia MM-ralli ja Kalle Rovanperä võimaliku MM-tiitli kindlustamise taustal on tähtsaks jututeemaks ka Ott Tänak ja tema tulevikuplaanid. Kuigi ta on Hyundaiga sõlminud mitmeaastase lepingu, siis pakub portaal, et ehk sõidab eestlane järgmine aasta hoopis Ford Puma Rally1-autoga.

Veel eelmisel aastal Hyundaid rallitiimi juhtinud Andrea Adamo sõlmis oma kahe tippsõitjaga – Tänaku ja Thierry Neuville’iga eelmisel märtsil pikad lepingud. Aasta lõpus otsustas ta aga meeskonnast lahkuda ning hiljapeale jäänud Rally1-auto arendustöö vilju oleme näinus käimasoleval aastal.

Auto Hebdo kirjutab, et Tänak on M-Sport Fordi meeskonna omaniku Malcolm Wilsoniga väga heades suhetes ning tema liitumine Suurbritannia meeskonnaga uuel hooajal poleks eriline üllatus. «Samas on teel mõned takistused. Seni on Puma Rally1-auto hästi käitunud vaid Sébastien Loebi käe all ning auto vastupidavus on tekitanud küsimusi,» kirjutab Auto Hebdo.

Martin Järveoja (vasakul) ja Ott Tänak 2017. aastal Sardiinia MM-rallil, kui võitsid Fordi meeskonnaga oma esimese MM-etapi.
Martin Järveoja (vasakul) ja Ott Tänak 2017. aastal Sardiinia MM-rallil, kui võitsid Fordi meeskonnaga oma esimese MM-etapi. Foto: ANDREAS SOLARO/AFP/Scanpix

Lisaks on teema ka rahalistes vahendites, sest M-Sport on teadupärast WRC-sarja kõige väiksem tiim. Samas võib eestlane teha rahalisi järeleandmisi, kui ta saab järgmisel aastal auto, millega võidelda teise sõitjate MM-tiitli nimel.

«Kui tiimivahetus aset leiaks, siis oleks see WRC-le suurepärane. Kolmel meeskonna oleks siis üks (või kaks) potentsiaalset maailmameistrit. Kui tõenäoliselt see juhtub? Ehk saame sellele vastuse juba Belgia MM-etapi jooksul,» lisas portaal.

Tagasi üles