PARC FERMÉ Tänaku liitumine M-Spordiga on rumal jutt, Hyundai veab kaasas lisakilosid

Copy
Ott Tänak 2017. aastal, kui kuulus veel M-Spordi meeskonda.
Ott Tänak 2017. aastal, kui kuulus veel M-Spordi meeskonda. Foto: imago images/Eibner/Scanpix

Postimehe rallisaade «Parc fermé» keskendus Belgia MM-ralli nädalal kuulujuttudele, et Ott Tänak võib liituda M-Spordi meeskonnaga ning et Hyundai i20 Rally1-auto üks probleem on lisakilod, mis tähendas neile võrreldes konkurentidega näiteks Soome rallil ligi 30 kaotussekundit.

Belgia ja Prantsusmaa ralliportaalid arutlesid, et Soome ralli võitnud Tänak pole enam Hyundais õnnelik ja tema järgmine leivaisa võiks olla kunagine tööandja M-Sport. «Parc fermé» tegijad Henry Lääne, Christopher Krutto ja Karl Mihkel Eller arvavad, et Tänak jätkab Hyundais ka järgmisel hooajal.

Lisaks võeti luubi alla Hyundaid vaevavad probleemid ning hiljuti päevavalgele tulnud fakt, et nende ralliauto on 30 kg ülekaalus. See tähendas, et näiteks Soomes kaotati kilomeetri kohta 0,1 sekundit. Kogu ralli peale võetuna tegi see ligi 30 kaotussekundit. Kuidas võiks tiim lisakilodest lahti saada?

Milline on ralliautode tulevik? Belgias teeb Juha Kankkunen demosõite Toyota vesinikralliautoga. Kas juba lähitulevikus võiks WRC-sarja ees oodata uus revolutsioon?

Tagasi üles