PARC FERMÉ Prantsusmaa autotootja lõppsiht on WRC? Hyundai ja M-Sport kolistasid ämbreid

Copy
Renault' jaoks pole rallikatsed midagi uut. Küll aga tullakse 2023. aastal välja värske masinaga ja miks mitte ei võiks nad 2025. aastal tõusta WRC-sarja tippklassi tehasetiimiks?
Renault' jaoks pole rallikatsed midagi uut. Küll aga tullakse 2023. aastal välja värske masinaga ja miks mitte ei võiks nad 2025. aastal tõusta WRC-sarja tippklassi tehasetiimiks? Foto: imago/PanoramiC/Scanpix

Postimehe iganädalane rallisaade «Parc fermé» võttis luubi alla Renault' püüdlused rallimaailmas, mis võivad uuel aastal saada sisse veelgi suurema hoo. 

Nimelt on Renault Hispaania osakond väga rahul oma kruusasarjaga Clio Trophy, millele võib Hispaania meedia väitel 2023. aastal lisanduda vaid asfaldisari. Tol hooajal tuuakse rajale ka Renault' uus ralliauto, Clio Rally3.

Prantsusmaa autotootja on mootorispordis tuntud nimi, kes tegutseb ka oma sportbrändi Alpine'i nime all näiteks võidusõidumaailma kuninglikus sarjas vormel 1. Et WRC ralliisade sõnul tunnevad tootjad sarja vastu huvi, siis miks mitte ei võiks Renault' järgmine siht olla WRC. Loogilisi seoseid jagub, aga nendeni jõudmiseks tuleb saadet kuulata!

Algses saatetekstis ja saates endas kõlab, et Renault kuulub Stellantis Gruppi. Nii pole ja saate tegijad vabandavad eksitava info letti löömise eest!

Samuti võtame ette Hyundai ja M-Spordi ämbrite kolistamised PR-maailmas. Lisaks Craig Breeni personaalküsimuse ning kuidas Suurbritannia tiim temaga väidetavalt käitub.

Saate tegid Henry Lääne ja Christopher Krutto.

Tagasi üles