Sébastien Loeb juhtis pärast kaheksat katset Kreeka MM-rallit 19 sekundiga Thierry Neuville'i ees, kuid katkestas.
Puma andis otsad: Kreekas liidrikohta hoidnud Loebi ralli läks jälle nässu
Kaheksandal katsel oli võimsas hoos Ott Tänak ning Loeb ja Neuville olid ainsad, kes suutsid 2019. aasta maailmameistriga võrreldavat tempot näidata. Üheksakordne maailmameister Loeb kaotas lähima jälitajana eestlasele 1,7 sekundit.
M-Spordi Ford Puma Rally1 taltsutav prantslane sai küll katse finišist minema, kuid seda tühikäigul ja mäest alla. Ta jäi veidi hiljem seisma, et generaatoririhma kallal vaeva näha, kuid see võttis liiga kaua aega ja ta katkestas.
Pärast mõnda aega auto kallal töötamist rääkis Loeb All-Live'ile: «Jõudsime kaheksanda katse finšisse, kuid siis läks armatuuril alarm tööle, et aku on tühi ja auto jäi seisma. Generaatoririhm läks katki. Üritasime seda küll parandada ja võib-olla meil see veel ka õnnestub, kuid isegi siis pole ma kindel, et meil õnnestuks masin veel tööle saada. Igal juhul on liiga hilja juba, et järgmisele katsele minna.»
Loeb on tänavu MM-sarjas osalenud neljal rallil. Ta võitis hooaja avaetapi Monte Carlos ning oli Portugalis liider, kuniks tegi sõiduvea ja kaotas ratta. Keenias hoidis ta pärast neljandat katset viiendat kohta ja kaotas liidrile vaid 15,9 sekundit. Seejärel läks aga ralli võssa. «Väike tihend andis otsad ja sealt tekkis vedeliku lekkimine ning juba edasi tulekahju. Mitmed juhtmed põlesid maha,» ütles M-Spordi omanik Malcolm Wilson.
Gallia kukk ise rääkis olukorrast nõnda: «Neljanda katse lõpus suri auto mootor välja. Üritasin seda uuesti käivitada, aga ei õnnestunud. Nägin, et kapoti alt tuleb suitsu, midagi natuke põles ja kustutasin selle ära. Aga auto ei läinud ikka käima. Sõitsime kümme km elektriga, aga siis sai aku tühjaks. Olime teenindusest viie km kaugusel, aga ei saanud edasi sõita.»