WRC-sarja juhid kaaluvad olulist reeglimuudatust, mis sõitjaid pahandaks

Jarmo Jagomägi
, Reporter
Copy
MM-sarja sõitjate testikilomeetrid võivad korralikult kokku kuivada.
MM-sarja sõitjate testikilomeetrid võivad korralikult kokku kuivada. Foto: Nikos Katikis/Dppi/Scanpix

Autoralli MM-sarja niigi väheseid võimalusi testimiseks võidakse veelgi kärpida.

Senini kehtib reegel, et MM-etappide eel on igale sõitjale ette nähtud üks ametlik päev katsetamiseks. Näiteks kolme sõitjaga tiimid said lõppenud hooajal 30 testipäeva.

Tõsi, lisaks saavad WRC-tiimid erinevaid asju piiramatult proovida alalises baasis ja selle ümbruses. Toyotal ja Hyundail on selline paik Soomes, M-Spordil koduses Suurbritannias. Ent võistluste ja ametlike testide vahel pole just väga palju aega.

Prantsusmaa mootorispordiportaali AutoHedbo andmetel tahavad MM-sarja juhid võimalusi veelgi kärpida. Väidetavalt kulude kokkuhoiule viidates plaanitakse ametlike testipäevade arv vähendada igas tiimis 21 peale. 

Arvestades, et järgmiseks hooajaks tahetakse kalendrisse saada 14 etappi, kahaneks katsetamise võimalus ühele sõitjale vaid poole päeva pikkuseks. Ajakirjanik Loic Rocci pakub, et seetõttu Hyundai loobuski noore Oliver Solbergi teenetest ning panustab kogenumatele sõitjatele.

Uus MM-hooaeg algab 2023. aasta 19. jaanuaril Monte Carlos.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles