Viis aasta tagasi korraldas Hyundai rallimeeskond konkursi, et leida uus tulevikutegija. Kaheksa finalisti hulka pääsesid teiste seas Kalle Rovanperä ja Karl Kruuda. Kuigi eestlane oli hilisemast maailmameistrist natuke kiirem, siis Hyundai sõitjaks ei saanud neist kumbki. Millised on noorsõitjate võimalused tänapäeval MM-sarjas karjääri teha?
Tellijale
Rovanperät edestanud eestlane: jalg ikka all värises
2017. aasta varasügis. Lõuna-Prantsusmaal Toulouse’i lähistel Püreneede mäestikus käivitati Hyundai i20 R5-auto (tänase nimega Rally2-auto), mille rooli istusid kahel päeval tulevased tippsõitjad. Nende võimed pandi proovile kruusal ja asfaldil, kuid lisaks kiirusele jälgiti nende suhtlemist meeskonnaga, auto seadistusoskusi ning üldist töödistsipliini.