Endine WRC2 maailmameister Andreas Mikkelsen lükkas ümber kõik kuulujutud nagu ta võiks 2023. aastaks sõlmida lepingu M-Sport Fordi meeskonnaga ja saada seeläbi Ott Tänaku meeskonnakaaslaseks.
M-Spordiga seostatud maailmameister avas hooaja eel kaarte
Kuni 2019. aastani kuulus Mikkelsen Hyundai WRC meeskonda, kuid pärast seda pole ta suutnud sõitjakohta tippklassis kindlustada. Sellest ajast peale on norralane keskendunud sõitmisele Škoda Fabia Rally2-autoga, mille on ettevalmistanud Saksamaa meeskond Toksport, millel on Škoda tehase tugi.
Viimastel nädalatel on liikunud kuuldused Mikkelseni naasmisest WRC-klassi ning mõned allikad viitasid, et Mikkelsen sõidab 2023. aastal M-Spordi Ford Puma Rally1-autoga. Kui Mikkelsenilt selle kohta küsiti, lükkas ta need jutud ümber. Selle asemel paljastas ta, et tõenäoliselt on kavas veel üks hooaeg WRC2-s.
«Hetkel pole mul 2023. aastaks midagi kindlat. Ma arvan, et Rally1-autoga sõitmine pole võimalik. Loodan veel WRC2-sarjas sõita või vähemalt mõnel rallil osaleda. Aga mis tiimis ma sõidan, selles pole ma veel kindel,» vahendas Mikkelseni sõnu WRC kodulehekülg.
M-Sport Ford on seni avalikustanud kaks täiskohaga sõitjat 2023. aastaks. Ott Tänak naaseb Briti meeskonda pärast viite hooaega Toyotas ja Hyundais, Pierre-Louis Loubet on aga ülendatud täiskohaga teiseks sõitjaks.
Pärast seda, kui M-Sport teatas, kaheksa aastat kestnud koostöö Gus Greensmithiga 2023. aastal ei jätku, on keeruline näha, kes võiks saada M-Spordis kolmandaks sõitjaks. Püsib õhus variant, et meeskond lähebki hooajale vastu kahe põhisõitjaga ning kolmandat autot kasutatakse mõnedel etappidel.
58-aastane Jourdan Serderidis sõidab meeskonna eest kaasa vähemalt neli MM-etappi. Kinnitamata andmetel võib mõne WRC-stardi saada ka tema poolt toetatav 23-aastane Luksemburgi rallimees Grégoire Munster, kes sõidab 2023. aastal M-Spordi ridades kaasa WRC2-klassis.